Gå til innhold

2 man BRD

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har laget eget oppsett av Discord Unit Frames. Så bruker jeg Adapt Portrait.

6635156[/snapback]

siste OT: hvordan får man vist % på hvor mye HP og mana du har igjen? har kikket på /duf men finner den ikke der :(

6635745[/snapback]

$hp% - for Health

$mp% - for Mana

Håper det hjelper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager OT; men er sannelig enig med kritikk av moderator her.. er jo en aldeles ypperlig tittel. Og jeg antar svært få (om noen) ikke vet hva BRD er. Er jo snakk om det i chatten på spillet hele tiden, og er man ny spør man hva det er. Er i hvertfall min mening. Skal slikt småplukk kritiseres må vel posten "har du jukset i WoW" stenges i en vill fart, ettersom det ikke er en spørrepost, men en gedigen whiningpost med "krangling" om konsekvenser av juks etc....

Anyways, dritkul film! Hvilke classer er best å kjøre 2-mann? tenker da hva dere mener komplementerer hverandre best?

Skrevet
beklager OT; men er sannelig enig med kritikk av moderator her.. er jo en aldeles ypperlig tittel. Og jeg antar svært få (om noen) ikke vet hva BRD er. Er jo snakk om det i chatten på spillet hele tiden, og er man ny spør man hva det er. Er i hvertfall min mening. Skal slikt småplukk kritiseres må vel posten "har du jukset i WoW" stenges i en vill fart, ettersom det ikke er en spørrepost, men en gedigen whiningpost med "krangling" om konsekvenser av juks etc....

Anyways, dritkul film! Hvilke classer er best å kjøre 2-mann? tenker da hva dere mener komplementerer hverandre best?

6638483[/snapback]

Takk for det :)

Jeg tror jeg holder med Paladin/Warrior. Som sagt det eneste stedet vi hadde problemer var Lyceum, men det gikk når vi konsentrete oss veldig :)

Skrevet
og mens jeg husker det; hadde vært kult om du frapsa dersom dere skal prøve flere 2-manns raid :D

6638519[/snapback]

Skal ta LBRS snart tror jeg, da skal jeg frapse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...