jabbadabb Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) Heisann. Etter mye dritt med 6280 (bytta ørten ganger) tok jeg meg en D600 istedenfor. Denne funket greit nok, selv om batteriet var litt opp og ned og jeg ikke helt likte selve mobilen. Men nå har også D600en sagt stopp etter bare 3 uker. Batteriet varer knapt en dag, uansett hvor lenge jeg lader. Derfor er jeg nå lysten på en ny telefon og har dermed noen spørsmål. 1. Kan jeg bytte telefon (til annen modell) basert på at batteriet ikke fungerer skikkelig? 2. Hvordan er batterilevetiden på 6233? 3. Jeg elsket 6280, utenom alle problemene. Har dere noen andre telefoner å anbefale meg? Nå har jeg kun tatt 6233 som et alternativ pga. likheten til 6280. Muligheten til å høre på musikk uten headset er et _must_! 4. På 6280 la jeg merke til at om man så film i fullskjerm var det tekst som overlappet videoen "innstillinger" og "tilbake" tror jeg det var. Fikk høre at det ikke var mulig å fjerne dette når du så film. Er dette en mulighet på 6233? Meget sterkt irritasjonsmoment nemlig. Vennligst svar på beste måte På forhånd takk! Prisen bør forsåvidt ligge på under 1000, med Netcom MyTalk/Active Talk. mods; Vet denne posten ble litt to-delt, om jeg heller bør bryte den opp og poste i to forum, så si ifra! Endret 7. august 2006 av duxo
UllForEver Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 2. Jeg har hatt min Nokia 6233 siden juni. Batterilevetiden er nå 4 dager. Jeg syns den har blitt bedre og bedre. Totalt sett er jeg kjempefornøyd med mobilen! 3. Vanligvis bruker jeg bluetooth eller det medfølgende headsettet for å høre musikk, men de to høyttalerene på mobilen gir utrolig lyd! 4. Når man ser på film i fullskjerm så står det "tilbake" og "pause" til høyre i skjermbildet. Hvis andre ting er påslått (bluetooth, etc.), vil ikonene stå til venstre i skjermbildet. Har ikke funnet noen valg som tar bort dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå