DementedAlbino Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Noen som har erfaringer fra denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=3&s=pl
durabit Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Tror ikke Samsung støtter sone-skifte så boikott det selskapet sine DVD-ROM.
dnort Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Hvis poenget er at spilleren skal være sort, så får man kjøpt sorte deksler bl.a. til AOpen og Lite-On spillere. Disse er det også mulig å gjøre sonefri.
Pin Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 jeg har den bare i hvit.. har sonefri, finnes uoffisiell firmware some gir sonefri... sitter på skolen nå kan poste link til siden med firmware når jeg kommmer hjem hvis jeg husker det :smile:
DementedAlbino Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 17:59, skrev dnort:Hvis poenget er at spilleren skal være sort, så får man kjøpt sorte deksler bl.a. til AOpen og Lite-On spillere. Disse er det også mulig å gjøre sonefri. Finnes de i svart som er slot-in?
dnort Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 18:11, skrev svortevik:Finnes de i svart som er slot-in? Så vidt jeg vet finnes det kun sorte deksler for tray-in spillere, men det ser ut som at Pioneer også har begynt å levere dvd-rom spillere i sort (tray-in), så kanskje de begynner å lever slot-in spillerne deres også i sort snart.
durabit Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Quote: har sonefri, finnes uoffisiell firmware some gir sonefri... Og det funker bra? Det er jo ellers en bra DVD-ROM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå