BlastyTrasty Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hei folkens! Jeg har søkt litt, og kikket en del på www.runtime360.com Men jeg finner ingen konkret info om hvilket OS maskinen min må kjøre for at jeg skal kunne streame fra den. Det jeg vil er å streame noen tv serier, i DivX/XviD (.AVI) til XBOX 360. Trenger jeg Media Center Edition for å gjøre det? Eller går det greit med helt vanlig XP? Søkte kjapt her på forumet, men fant ingenting. Beklager hvis det allerede er en post om dette - vennligst bare send meg videre til den hvis det er tilfellet. På forhånd takk.
Civilix Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) du trenger Media Center versjonen av xp for å få til streaming for streaming av divx/xvid, se her: http://forums.xbox.com/1235568/ShowPost.aspx edit: tror dette temaet har vært oppe før her også... Endret 7. august 2006 av Civilix
Bone Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg streamer selv.. Må ha XP Media Center ja .. også et program som heter Transcode360 ..(sikkert den du linker til ja..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå