Xaserr Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hei! Jeg har lurt litt på og gå ned litt i strl. på kabinett, noe lignende barebone! Og det jeg lurer på er om vanlig atx oppsett (psu, hovedkort ect..) passer inn i dette? Jeg har også tenkt på vannkjøling, hvilken vannkjøling vil passe i et sånt kabinett? MVH Bjørnar
Xaserr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319843 Dette er kabinette jeg tenkte på Der vil jeg ha inn .. vanlig atx 939 hovedkort og alt standard i en pc!
leifeinar Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 det der kabinettet er beregna på micro-atx har du atx hovedkort nå eller skal du kjøpe?
Xaserr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Jeg har vanlig atx nå ja... Men har bestilt meg microatx kort.... men vil alt det andre som strømforsyning og skjermkort passe inn? og blir det ikke varmt?
efikkan Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hei! Strømforsyning følger vel med, 420W står oppgitt. Skjermkortet skal passe. Hilsen, efikkan.
Xaserr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Thnx:) Men vil min fortsatt passe inn? Og hvordan er det med vannkjøling? vil dette passe? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309825 Veit jeg spørr mye men er bra blank på dette området
efikkan Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Vannkjøling kan bli noe trangt. Skal du overklokke?
Xaserr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Skal vell kanskje klokke såvidt det er ja Spørs helt åssen tempen blir... har en stygg mistanke om att det blir varmt nemli!
efikkan Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Skal vell kanskje klokke såvidt det er ja Spørs helt åssen tempen blir... har en stygg mistanke om att det blir varmt nemli! 6625286[/snapback] Vannkjøling trenger du ved ekstrem overklokking. Ellers vil ei god vifte gjøre susen. Hvilken cpu skal sitte i pcen? Hilsen, efikkan.
Xaserr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Hitil er det en amd athlon 64 3200+ ... sliter litt med varme på denne alt nå med stort kabinett.. men kan vær prog. som måler feil (kryssefingran)
efikkan Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hitil er det en amd athlon 64 3200+ ... sliter litt med varme på denne alt nå med stort kabinett.. men kan vær prog. som måler feil (kryssefingran) 6625316[/snapback] Sjekk det i BIOSen du. Hvilken utgave er det? 90nm?
Xaserr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Ikke spørr meg etter det.... er ikke sikker jeg Men vil det blir mye varmere i dette enn det ville blitt i et vanlig? (dvs thermaltake xaser tsunami )
efikkan Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ikke spørr meg etter det.... er ikke sikker jeg Men vil det blir mye varmere i dette enn det ville blitt i et vanlig? (dvs thermaltake xaser tsunami ) 6625336[/snapback] Det er avhengig av kabinettviftene. To store kabinettvifter (120mm) skal klare den jobben godt.
Xaserr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Ikke spørr meg etter det.... er ikke sikker jeg Men vil det blir mye varmere i dette enn det ville blitt i et vanlig? (dvs thermaltake xaser tsunami ) 6625336[/snapback] Det er avhengig av kabinettviftene. To store kabinettvifter (120mm) skal klare den jobben godt. 6625348[/snapback] Ok Takk for hjelpa, da har jeg fått svar på det jeg lurte på ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå