DJMartin Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 (endret) Hei, tror jeg skal kjøpe disse to her, men før jeg gjør det vil jeg bare avklare med så flest mulig mennesker, om at de er verdt prisen. Western Digital Raptor 36,7 GB Western Digital My Book Essential Edition 500 GB Nå har jeg Windows på en Hitachi Deskstar 250GB, men har tenkt til å formatere og instalere det på WDs Raptor. Burde det by på noen problemer? Endret 6. august 2006 av DJMartin
Big SturL Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 For det første, bytt topic, da den verken belyser spørsmålet og bryter med 3-ordsregelen. Ikke kjøp raptor, det er bare tull Det gir ingen merkbar ytelseforskjell.
DJMartin Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Ikke kjøp raptor, det er bare tull Det gir ingen merkbar ytelseforskjell. 6623915[/snapback] Noen forslag? Erfaringene til Raptor virker ganske entydige, eller?
Itw Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Har hatt en 37GB raptor i ca 2 år nå, og vil si at der jeg merker forskjell er ved opppakking av rar filer og at spill laster fortere inn enn me en vanelig 7200rmp hdd. Så pakker du opp mye rar filer, og spiller en del så er nok ikke raptoren noen dum idee..
DJMartin Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Okey, jeg driver mye med videoredigering, tenker jeg skal bruke den til OS og adobe premiere, after effects, encore og photoshop. Vil dette bli mye bedre med en raptor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå