sake Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 (endret) Må skaffe meg nytt trådløst nettverkskort og har fått foreslått disse to: kort 1 kort 2 Hvilket av disse er best med tanke på rekkevidde og andre egenskaper? Det er viktig at det er god rekkevidde på kortet siden routereren står flere etasjer over meg. edit: dere må gjerne foreslå andre kort i samme prisklasse (400-500kr) hvis dere har andre gode forslag edit2: fikset tittel Endret 6. august 2006 av sake
snarius Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det frå Netgear er iallfall raskast, dvs. viss ruteren din støtter 108 Mbps.
Syar-2003 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Har erfart at det ofte er best å bruke samme fabrikant som det trådløse aksesspunktet eller trådløs router du skal connecte mot.
sake Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Takker for svar Jeg er faktisk ikke sikker på routeren.. Har bestilt ny linje (NGT sin 20/1.2 mbit) og de sa jeg fikk thompson speedtouch router men noe mer enn det vet jeg ikke.. Tenkte jeg skulle få tak i nytt kort før nye linjen kom sånn at jeg fikk brukt den fullt ut når den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå