Gå til innhold

DS som PDA?!


Mortis747

Anbefalte innlegg

http://ds.qj.net/M3-Lite-Pictures-for-your...pg/49/aid/62946 denne virker jo lovende for de av oss som har ds lite..

6731300[/snapback]

 

Den ser veldig fin ut. Endelig en som ikke stikker ut. Håper den kommer ut snart.

Fant en her:

M3 Lite *Micro SD* inkl. Passcard 3

G6 lite har kommet ut da, men det er litt lite minne på den (512mb), men det holder vel kanskje

G6 Lite 4GBit for NDS Lite

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hørt litt om dslinux er det noe bra eller er det bare et program under uutvikling som ikke kan brukes så mye..? har tenkt og få det på dsen min. Men er det noe vits?

6787804[/snapback]

 

Virker som det er linux uten noe serlig GUI og sånnt enda, men hvis du kan litt om linux er det sikkert spennende, siden jeg antar den kan kjøre linux programmer så lenge de befinner seg innenfor hva DS'en kan klare å kjøre. Blir i hvertfall spennende hvis de får implementert wifi utstyret i ds'en og sånnt. Da kan jeg se for meg mange kule ting man kan bruke DSlinux til :)

 

For meg så virker det som om DSorganize, VNC(remote desktop), nitroTracker(som fasttracker som du kjenner til den, musikkprog) IRC og MSN, er de kuleste av Homebrew Programmer på ds'en for tida. Ellers har man DSamp(styr winamp med DS'en) DSkey(bruk DS knappene som keyboardknapper (til f.eks emulatorer, som gamepad etc etc)

 

Er mye morro som dukker opp på scenen, og mange kloke hoder som er involvert.

 

Ellers er jo emulatorer og scummVM(kjør f.eks monkey island og day of the tentacle på DS'en) også veldig kult.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Jeg bruker et program som heter DSOrganize på min Lite. Har kalender, kalkulator, enkelt tegneprogram og teksteditor/leser så jeg kan lese bøker på bussen. Fungerer fint.

6738597[/snapback]

tøft!kossen får du det?? koste det noe? :hmm:

6763965[/snapback]

 

Du trenger utstyr til å kjøre homebrew (kommer seg på rundt 7-800 kr) men ellers er alt av homebrew programmer gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...