Gå til innhold

The Scene- I tilefelle noen ikke har fått med seg


asad

Anbefalte innlegg

The Scene er en serie som handler om piratmijøet på interentt. "The scene" er bransjebetegnelsen på miljøet som gjør det mulig for oss å laste ned nye filmer/dvd`e/screeners osv. Det er de som får tak i filmene først, via en som jobber på en "dvd-fabrikk" for eksempel.

 

Det er laget 20 episoder hittil, alt som foregår på skjermen er chat mellom forskjellige personer, samt bilde av han/hun som chatter, og en passende musikk i bakgrunnen, på forskjellige steder.

 

Fantastisk spennede serie ( hvertfall for de som henger på hw.no :p ) , og jeg ble helt hekta etter noen få episoder.

 

 

Var laget en tråd om det før, men jeg tenkte jeg skulle minne dere på at den finnes. Linken finner dere her:

 

http://www.welcometothescene.com/

 

Annbefales på det sterkeste. ( hver episode varer mellom 15-20 min , dvs lite å laste ned )

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alt som foregår på skjermen er chat mellom forskjellige personer
:ohmy:

Trodde dette var kødd, men klikka på linken til v.2 og det er jo virkelig bare chatting! :!:

 

Hvem i alledager finner på å lage "tv" av dette. SMS chatteprog. på tvn og nrk tjener de iallefall penger på, men hvem vil vel betale for se på det. :D

Lenke til kommentar
alt som foregår på skjermen er chat mellom forskjellige personer
:ohmy:

Trodde dette var kødd, men klikka på linken til v.2 og det er jo virkelig bare chatting! :!:

 

Hvem i alledager finner på å lage "tv" av dette. SMS chatteprog. på tvn og nrk tjener de iallefall penger på, men hvem vil vel betale for se på det. :D

6620350[/snapback]

 

neinei, det er jo skuespill-chat. Ellers hadde de gutta blitt bura inne etter episode 1 :)

 

Synes konseptet er originalt og spennede jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...