Jump to content
Sign in to follow this  
asad

The Scene- I tilefelle noen ikke har fått med seg

Recommended Posts

The Scene er en serie som handler om piratmijøet på interentt. "The scene" er bransjebetegnelsen på miljøet som gjør det mulig for oss å laste ned nye filmer/dvd`e/screeners osv. Det er de som får tak i filmene først, via en som jobber på en "dvd-fabrikk" for eksempel.

Det er laget 20 episoder hittil, alt som foregår på skjermen er chat mellom forskjellige personer, samt bilde av han/hun som chatter, og en passende musikk i bakgrunnen, på forskjellige steder.

Fantastisk spennede serie ( hvertfall for de som henger på hw.no :p ) , og jeg ble helt hekta etter noen få episoder.

Var laget en tråd om det før, men jeg tenkte jeg skulle minne dere på at den finnes. Linken finner dere her:

http://www.welcometothescene.com/

Annbefales på det sterkeste. ( hver episode varer mellom 15-20 min , dvs lite å laste ned )

Edited by asad

alt som foregår på skjermen er chat mellom forskjellige personer
:ohmy:

Trodde dette var kødd, men klikka på linken til v.2 og det er jo virkelig bare chatting! :!:

Hvem i alledager finner på å lage "tv" av dette. SMS chatteprog. på tvn og nrk tjener de iallefall penger på, men hvem vil vel betale for se på det. :D

alt som foregår på skjermen er chat mellom forskjellige personer
:ohmy:

Trodde dette var kødd, men klikka på linken til v.2 og det er jo virkelig bare chatting! :!:

Hvem i alledager finner på å lage "tv" av dette. SMS chatteprog. på tvn og nrk tjener de iallefall penger på, men hvem vil vel betale for se på det. :D

6620350[/snapback]

neinei, det er jo skuespill-chat. Ellers hadde de gutta blitt bura inne etter episode 1 :)

Synes konseptet er originalt og spennede jeg.