Gå til innhold

Skryt til komplett for god service


Anbefalte innlegg

Har i lengre tid hatt en ustabil dvd-brenner som jeg hadde kjøpt hos komplett. Men tok ikke sjansen på å sende den inn da problemene skjedde uten noe synlig mønster, derfor orket jeg ikke å risikere å måtte betale et testgebyr hvis komplett ikke skulle få oppleve problemene etter f.eks å ha brent 5 plater.

 

Har tidligere snakket med komplett om problemene og de mente at jeg skulle sende den inn (men som sagt orket jeg ikke å ta sjansen på dette), men når jeg tok kontakt igjen heromdagen og forklarte situasjonen, gikk det ikke lenge før jeg fikk et utventet svar tilbake. Jeg skulle få en ny brenner tilsendt i posten, uten at jeg trengte å sende den gamle tilbake. Og dette skjedde uten at jeg nevnte noe om retur eller ny brenner i erstatning, i mailen jeg sendte til dem. Jeg spurte bare om de hadde noen tips til hvordan jeg kunne angripe problemet. Da jeg allerde har prøvd utallige firmwares uten hell.

 

Kudos til komplett for en glimrende service!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også skrive meg på listen over folk som er storfornøyd med Komplett's service. Har tidligere opplevd at de sendte meg en ny mus, uten i be om den ødelagte i retur. Er det noe jeg liker, så er det å bli trodd og stolt på.

 

Og senest i dag fikk jeg tilbake laptopen fra reperasjon: En flunka ny maskin med de gamle delene mine inni uten spørsmål stillt. Upåklagelig og beundringsverdig. Så i min bok er Komplett's service et eksempel andre bør følge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...