Gå til innhold

PC-Bygging. Spill PC til prisklassen 10 - 14 tusen


Anbefalte innlegg

Takk for mange svar. Så konklusjonen blir at ADM er et røvekjøp for mitt bruk? Athlon64 4600+ f.eks.

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32808 (Som Whom posta over her) , så fin ut den òg. Der hadde PC utstyr alt sammen. Der er prosessoren https://prisguiden.no/product.php?product_id=45527 . Ikke akkurat så mye dyrere enn X2 5000+ .

Er det da like mye mulig å bytte den ut med en annen rimelig prosessor?

 

Kanskje jeg satser på Whom's oppsett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skulle ikke være mindre røverlig å gå for Intel E6400 kontra AMD til prisen av 1900,- hos pcutstyr. Da har du også råd til å kjøpe et riktig fint kabinett, i stil med det kraftfulle oppsettet. :) Greit å gå for sokkelen som er tronebæreren også med tanke på oppgradering i framtiden, om du skulle vill det.

Ang. kabinett foreslår jeg f.eks Thermaltake Matrix til 670,- hos pcutstyr.

 

Men vil du at pcen skal holde noen måneder til, så kan du kanskje heller beholde den dyre cpuen og heller gå for et så enkelt kabinett som Acase Qubic 322,- eller Cooler Master Centrion 476,-

 

Et snarlig til lykke med ny PC, skal du uansett ha. :thumbup:

Edit: rettet skrivefeil og la til litt.

Endret av whom
Lenke til kommentar
Sånne ting som CD-Brenner & CD rom greier, følger det med i pakken du satt sammen, Whom? Når jeg bestiller idag, vil jeg ha med alt, så jeg ikke må fly rundt i hytt og pine med ukomplett PC.. :p

6679924[/snapback]

La til DVD\cd brenneren Nec ND-3550 i handelkurven som pcutstyr har inne til 300,-

Da gjenstår det bare for deg å finne et kabinett (uten psu), så har du et fullt oppsett.

 

Om du også finner et kabinett fra pcutstyr, så kan du be dem bygge for deg mot betaling.

Så godt som alle webshops tilbyr dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...