F-J Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Er det mulig å ha et trådløst nettverk med en stabil internett linje på ca 16-20mbit ADSL2, og minst 3 klienter hvorav 2 av de ofte vil streame i mellom seg. Noen som vet om en router som vil klare dette?
PTRN Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Spørsmålet er om internett-linjen er stabil på denne hastigheten i utgangspunktet, og hvor store avstander det skal være mellom klienter og ruter?
NoWiSee Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg ville tittet på MIMO routere med støtte for 802.11n.
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 NoWiSee: Jeg har tenkt i MIMO baner jeg også, hvis jeg skal ha N støtte også begynner dette å bli dyrt.. Men jeg har kanskje ikke noe valg. Pettern800: Har ingen erfaring med ADSL2, så vet ikke om dette er stabilt. Avstanden til klientene vil være på en ca 10 m i luftlinje, og et par tynne vegger i mellom. Alle: Noen som har ADSL2 og kan si om det er stabilt i det hele tatt?
Jalla Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Muligens kan Linksys' N router klare dette om det er N kort i PC'ene også. Endret 4. august 2006 av Jalla
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Muligens kan Linksys' N router klare dette om det er N kort i PC'ene også. 6611748[/snapback] Denne kunne kanskje vært noe Jalla. Har sett på denne tidligere der den står i all sin pryd på mpx sitt hovevindu. Må nok grave dypt i lommeboka mi etter en router med pre-n / mino teknologi.
Jalla Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Det koster å være kar, hæhæ Du kan jo bruke finværsdagene på å vaske bilene til foreldre og kompiser for en hundrings. Ikke vits å sitte inne i sola uansett. Sjøen neste her i gården iallefall Endret 4. august 2006 av Jalla
PTRN Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvor høy hastighet du klarer å oppnå med ADSL 2+, kommer helt ann på linjekvalitet og avstand mellom deg og sentralen
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Det koster å være kar, hæhæ Du kan jo bruke finværsdagene på å vaske bilene til foreldre og kompiser for en hundrings. Ikke vits å sitte inne i sola uansett. Sjøen neste her i gården iallefall 6611793[/snapback] Hehe, vise ord Jalla! Hytte og fiske her. Ikke noe å tjene på - bare stor stygg gjedde i vannet uansett. Gjeddekaker anyone?
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Hvor høy hastighet du klarer å oppnå med ADSL 2+, kommer helt ann på linjekvalitet og avstand mellom deg og sentralen 6611817[/snapback] Hastigheten vil ligge på ca 16 mbit tror jeg, iom jeg er noe over 1000m fra sentralen. Lurer mest på hvor stabil den er.
F-J Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Fant jo denne her og likte den. Skal jeg kaste bort masse penger er det like så greit å kjøpe det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå