Gå til innhold

Ny gaming pc 13000, Passer alt?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe helt nytt utstyr og komt fram til dette :

 

Amd2 64dualcore 4200+

 

7900GT

 

Asus-M2N

 

BenQFP93GX

 

Linksys 54mps

 

2 Maxtor250gb

 

OS

 

Nec DVD Brenner

 

OCZ DDR2pc4200 2048 Gold

 

Hvis det er noe jeg har glemt eller noe som passer bedre så kan dere få lov til å si ifra :yes:

 

Tenker spesielt på minne, veldig usikker på dette DDR2. Må innrømme at jeg har null snøring der, spiller det stor rolle om du har pc3200 eller 4200 som jeg valgte?

 

Edit : Prisen glemte eg jo, er 12 790 kr. Hvis noen skal endre noe hadde det vært VELDIG fint om de holdt seg under 13000. Uansett hvilke endringer det er snakk om. Trenger jeg kabler i tillegg? Kabinett og strømforsyning har jeg fra før, samme gjelder lyd/Mus/Tastatur. Hvor mye strøm kommer dette til å trekke?

 

PÅ forhånd takk :yes:

Endret av [TA]Gunners
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe helt nytt utstyr og komt fram til dette :

 

Amd2 64dualcore 4200+

 

7900GT

 

Asus-M2N

 

BenQFP93GX

 

Linksys 54mps

 

2 Maxtor250gb

 

OS

 

Nec DVD Brenner

 

OCZ DDR2pc4200 2048 Gold

 

Hvis det er noe jeg har glemt eller noe som passer bedre så kan dere få lov til å si ifra  :yes:

 

Tenker spesielt på minne, veldig usikker på dette DDR2. Må innrømme at jeg har null snøring der, spiller det stor rolle om du har pc3200 eller 4200 som jeg valgte?

 

Edit : Prisen glemte eg jo, er 12 790 kr. Hvis noen skal endre noe hadde det vært VELDIG fint om de holdt seg under 13000. Uansett hvilke endringer det er snakk om. Trenger jeg kabler i tillegg? Kabinett og strømforsyning har jeg fra før, samme gjelder lyd/Mus/Tastatur. Hvor mye strøm kommer dette til å trekke?

 

PÅ forhånd takk  :yes:

6611154[/snapback]

 

Ser bra ut det der. Jeg anbefaler på det aller sterkeste at du velger noen andre harddsiker.

Maxtor harddisker er svært trege, gankse bråkete, ustabile, og har en høyere sannsynelig for at de kræsjer.

(Har/hadde selv denne harddisken, da den for noen dager siden kræsjet)

Selv om den ikke fungerer lengere, så er jeg nesten glad for at det skjedde, da jeg kan kjøpe et nytt merke som ikke er så dårlig, på garantien min. :)

Lenke til kommentar
Ville helt klart gått for Samsungdisker jeg å ja. Har Samsung selv i min hovedpc, og det fungerer kjempe fint. Har dårlig erfaring med både Maxtor og Western disker.

6622024[/snapback]

Western sine nyere disker skal vist være mye bedre enn de gammle.

(eller er det karnskje akkurat de nye diskene du har dårlig erfaring med?)

Lenke til kommentar
Ville helt klart gått for Samsungdisker jeg å ja. Har Samsung selv i min hovedpc, og det fungerer kjempe fint. Har dårlig erfaring med både Maxtor og Western disker.

6622024[/snapback]

Western sine nyere disker skal vist være mye bedre enn de gammle.

(eller er det karnskje akkurat de nye diskene du har dårlig erfaring med?)

6624374[/snapback]

Ja nyere fra WD er veldig stille og raske. Jeg har hatt mange WD-disker i hus opp gjennom årene, så jeg har klart sett utviklingen. ;)

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...