olern Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Har nå prøvd å få til denne i til å gi meg internett i hele dag uten å lykkes. Hvordan det er koblet opp hjemme hos meg: Lysebredbånd --> svitsj --> Asus Wl 550g Den gir meg en standard ip (162.1.1.2 eller noe) og standar dns osv. Men fremdeles får jeg ikke internett. Jeg har prøvd å skrive en manuell ip, motta autmatisk på trådløse routeren, uten at det hjelper stort.Har tilogmed resatt lyseboksen og svitsjen samtidig uten at det hjalp stort, så er det noen som har en ide til meg?
_tHokA_ Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Den switchen du bruker, gir den ut noen IP adresse? (DHCP server)
olern Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Det er jeg usikker på, vet ikke helt hva det er for noe.
_tHokA_ Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det er jeg usikker på, vet ikke helt hva det er for noe. 6610291[/snapback] Om du har 2 enheter som gir ut IP adresser blir det problemer i nettverket. For å si det på lettere måte, om du tenker deg at de DHCP serverne er 2 sjefer. 2 sjefer krangler alltid. Så om ADSL modemet gir ut IP adresser, må du skru de av på de andre enhetene du har
olern Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Prøvd og sette opp Asusen som acsesspoint? 6611527[/snapback] Er ikke inni alt av data ord, så hva i all verden vil acsesspoint bety? _tHokA_ Skal prøver å sette den trådløse inn i den ledig Rj-45 sloten på lyse fiber boksen
agvg Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvorfor har du en switch der? Hva annet enn routeren er koblet til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå