Gå til innhold

Kjøler til XFX7800gtx

Lolliken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du? bruker du et 7800GTX skjermkort til en server? det er jo for pokker det samme som å kjøpe en koenigsegg til kona så hun får handlet på butikken...

Skrevet
Kødder du? bruker du et 7800GTX skjermkort til en server? det er jo for pokker det samme som å kjøpe en koenigsegg til kona så hun får handlet på butikken...

6616636[/snapback]

Var ment som en spøk ja :p Men den kan fungere som en server og siden jeg stream ned fra nettverket når jeg hører på musikk på laptopen ergo "server" hehe :innocent:

Skrevet

hehehe, artig. skulle til å spørre om du ville bytte skjermkortet ditt med et radeon x300 jeg har liggende...du hadde ikke merket forskjell hvis det var en ren server :D

Skrevet

Har noen skjermkort liggende jeg og. Fikk det ganske billig og bare 1400 pluss en dvdspiller. og det er ingenting gale med det. Bare renset kjølingen og det var godt som nytt...

Skrevet

Ok genialt, får bytte når jeg får lånekassen pengene :whistle: Må ta å fjerne cpu viften og den bråker mer ann alt. Har byttet vifte i psuen så no holder den kjeft ihvertfall. Me like silence!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...