Gå til innhold

Falske nyheter fra Palstinerne/Israelerne


Anbefalte innlegg

Jeg gir deg opp Pricks, enhver som leser de siste innleggene dine ser at du ikke svarer meg. Du vrir deg unna, ved å ikke quote alt jeg skriver, kun det du kan svare på ved å gjenta det du skrev i ditt forrige innlegg. Samt kommer du med en haug med stråmenn for å vri deg mest mulig unna.

6619066[/snapback]

Jeg registrerer at du tydeligvis har gått tom for argumenter, siden du tyr til personangrep (som mrmus her, som aldri har noe nyttig å komme med). Det er tydelig at du har innsett at "slaget" er tapt.

6626484[/snapback]

Jeg gidder ikke holde på lengre hvis du skal fortsette å ignorerere mine argumenter og bare gjentar deg selv.

 

Det du sier her er en blank løgn, jeg går ikke på noe personangrep fordi jeg er tom for argumenter, jeg ser bare ikke nytten av å argumentere mot deg når du ikke svarer på min argumentasjon og bare gjengir det du skrev i forrige innlegg.

 

Tror ikke det er vanskelig for utenforstående å se hvem som har gått tom for argumenter.

 

EDIT: Fant dette gullkornet som kanskje illustrerer hele "diskusjonen":

Rasisme har kun med raser å gjøre. De som påstår noe annet er selv rasister.
Endret av MrSifter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Palestinerne vil utslette Israel. Israel vil ikke utslette noen.

Igjen generaliserer du.

Utslette blir et helt feil begrep, det er ikke snakk om å gjøre om hele Israel til en øde ørken.

6614932[/snapback]

Ikke ørken nei, men det er allikevel ønske om å fjerne hele Israel. Altså utslette staten Israel og fjerne alle jødene. Med andre ord etnisk rensning.

6626604[/snapback]

1. Hvor har du dette ifra?

2. Hva vil dette si i praksis?

Lenke til kommentar
Palestinerne vil utslette Israel. Israel vil ikke utslette noen.

Igjen generaliserer du.

Utslette blir et helt feil begrep, det er ikke snakk om å gjøre om hele Israel til en øde ørken.

6614932[/snapback]

Ikke ørken nei, men det er allikevel ønske om å fjerne hele Israel. Altså utslette staten Israel og fjerne alle jødene. Med andre ord etnisk rensning.

6626604[/snapback]

1. Hvor har du dette ifra?

2. Hva vil dette si i praksis?

6627470[/snapback]

1. Undersøkelse gjengitt på VG-nett. (Edit: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2279553))

2. Jødene blir jaget fra området og staten Israel opphører å eksistere.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Det var da veldig så skråsikker du var.

Jeg lærte nå i andre klasse på VGS i samfunnslære at en nasjon er: "nasjo'n m1 (fra lat. natio 'fødsel') en gruppe mennesker som føler seg som en enhet på grunn av felles historie og kultur, oftest også felles språk den tyske n- / De forente n-er / hele n-en stod bak kravet hele folket" (ordbok.no)

 

Nå tok Palestinerne navnet fra Palestina, etter at Israel som stat ble opprettet. Før dette var det kun snakk om Arabere.

 

Når det gjelder de falske nyhetene som kommer fra pallestinerne, kommer ikke dette som noe sjokk på meg. Palestinerne har brukt dette som virkemiddel siden den første intifadaen. Dette er det sterkeste våpenet de har og de vil selfølgelig prøve og bruke dette. Derfor bør også folk være mer skeptisk til informasjonen som blir gitt ut.

Lenke til kommentar
Det du sier her er en blank løgn, jeg går ikke på noe personangrep fordi jeg er tom for argumenter, jeg ser bare ikke nytten av å argumentere mot deg når du ikke svarer på min argumentasjon og bare gjengir det du skrev i forrige innlegg.

Når du ikke klarer å svare på det jeg skriver, men kommer med gammelt nytt, så er det klart jeg må gjenta meg selv.

 

Tror ikke det er vanskelig for utenforstående å se hvem som har gått tom for argumenter.

MAO: Deg.

 

EDIT: Fant dette gullkornet som kanskje illustrerer hele "diskusjonen":
Rasisme har kun med raser å gjøre. De som påstår noe annet er selv rasister.

6627465[/snapback]

Ja, og dette har jeg utledet tidligere i dette forumet.

Lenke til kommentar

"Når du ikke klarer å svare på det jeg skriver, men kommer med gammelt nytt, så er det klart jeg må gjenta meg selv."

Ja, hva har jeg ikke svart på?

 

"MAO: Deg."

LOL

 

"Ja, og dette har jeg utledet tidligere i dette forumet."

Det var nytt for meg. Ifølge deg har rasisme KUN med "raser" å gjøre.

Hvordan kan man da være rasist hvis man mener noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...