Gå til innhold

Shg.no, er de useriøs?


Anbefalte innlegg

med å bestille på en fredag, så må du sitte å kope en hel helg uten å se progresjon i bestillingen din  ;)

6617106[/snapback]

Det var virkelig en merkelig måte å tenke på må jeg si. Så du ville heller ventet til mandag med å bestille, for så å sitte å kope en hel helg vitende om at du ikke engang har bestillt? Det kaller jeg null progresjon! :!:

6617171[/snapback]

 

Hehe..

Vell... Er man nå først inne på den tankegangen så burde man jo heller si at i det hele tatt å vurdere tanken på å bestille noe etter midnatt på en torsdag til sent kveld søndag er "bortkastet" ;)

Men igjen... Hvem vet hvilke "uke og (h)elge-tilbud" dem styrer med....

Kanskje det hadde lønnt seg til å vente til mandag, eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har lest at en god del er fornøyde, men at også en del er misfornøyde. Jeg tror ikke at servicen er på nivå med de "store seriøse" butikkene. Husk også at om én er misfornøyd og 99 er fornøyde, så er det den ene misfornøyde du får høre om. ;)

 

Jeg tror ikke det vil være noe serlig problem å kjøpe et skjermkort fra SHG.

 

Hilsen,

efikkan.

6603594[/snapback]

 

 

Det der er 100% sant.

Lenke til kommentar
Hvis du bestiller mandag så er det blir det sendt senere på mandag eventuelt tirsdag. Bestiller du fredag må du vente til mandag før det blir sent, altså prosseen fra bestilling er raskere i andre ukedager.

6619828[/snapback]

Hm, så det er ikke slik at om en bestiller før kl. 12:00 på fredag så vil varen bli sendt med posten den dagen? Altså om de rekker å pakke varen før posten går?

Lenke til kommentar

Veldig mange positive kommentarer og da passer det bra med min som ikke er så bra.

 

Kjøpte en Samsung HD850 DVD spiller. Var ikke fornøyd da Component utgangen ikke fungerte og bildet over HDMI slett ikke var noe å skryte av. Returnerte derfor produktet etter tre dager. Fra shg.no mottok produkter i Norge, sjekk via sporing, til jeg fikk pengene i retur tok det 2 - TO måneder.

 

Jeg måtte purre diverse ganger og det virket som de ønsket at jeg skulle glemme eller gi opp saken. Delvis skyldte de på post mellom Norge og Danmark som var treg, men jeg fikk da pakken første gang relativt raskt. Kommer til å tenke meg om to ganger før jeg handler der igjen.

 

Riktig nok skal det sies at det er førte gang jeg har returnert et produkt, men de skal da ikke ta 2 måneder ?

Lenke til kommentar
Når jeg bestiller mandag får jeg stort sett varene onsdag. Når jeg bestiller fredag så får jeg varene som oftest på tirsdagen etterpå, kanskje til og med på fredagen. Det er weird.

Dersom du får varene på tirsdagen som er bestilt på fredag, så vil jeg si det er OK? Jeg vet ikke hvor mye som blir gjort i helgene hos posten, men regner med at det er noe redusert? Dvs fredag-mandag-tirsdag, mot mandag-tirsdag-onsdag, blir hvertfall like mange hverdager?

 

Ellers bestiller jeg heller somregel ikke på fredager, men det er mest fordi jeg like greit venter, sånt at jeg er litt mer klarhodet når jeg bestiller. I det siste har jeg mye bestilt på søndager :)

Lenke til kommentar

Slenger meg på de positive utsagnene;

Ikke hatt retursaker, men SHG er raske med å levere, billige og imøtekommende mtp. spm. etc per mail.

 

EDIT: Vil også legge til at de er flinkere å oppg produkt info enn de fleste andre... mye bedre!

 

Blant annet har de alltid med kjøleløsning (passiv/aktiv) og amper@12V-linjer.

LÆR DERE DETTE, KOMPLETT, NETSHOP M.FL

 

Når de som sagt er blant de billigste og blent det beste utvalget....... vell.....

Endret av Okay
Lenke til kommentar
Har aldri sett en nettbutikk som ikke har fått en eneste klage, det har i mange tilfeller vært klager på ting kunden ikke oppfater riktig, spesielt når det gjelder garanti delen.

6626502[/snapback]

Ja, jeg tror også veldig mange kunder prøver seg med urimelige krav. F.eks datadaler som de selv har ødelagt/feilbehandlet og databutikker skal jo tjene penger, så de kan verken bruke tid på slike krav eller bare gi etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...