ulrikft Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hei! Jeg spiller til daglig på Stormscale og Ravencrest. På Stormscale er det stort sett Svensker og på Ravencrest er det stort sett dansker.. etter at paid character transfer begynner å komme igang har jeg planer om å komme meg over på en mer "norsk" server med flere norske guilds og gjerne et litt mer tilårskommet miljø. Har dere noen anbefalinger å komme med i så måte? Jeg har en Horde og en Alliance-char jeg må få over til et fornuftig sted..
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Er ikke The Axemen en veldig stor norsk guild på Ravencrest da?
smultr1ng Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jo.. Axemen er på ravencrest, men det er vel flest dansker og svensker der. Jeg vurderer å flytte fra Ravencrest selv pga. all laggen.
nazrm Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Uhm, er ikke det masse nordmenn på Burning Blade? (Mulig folk har flytta vekk derfra om det har vært migration, jeg vet ikke)
Hjelmn Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 vet det er mye nordmenn på sylvanas iaffal, og er det ikke en del på silvermooon?
.Marcus Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 vet det er mye nordmenn på sylvanas iaffal, og er det ikke en del på silvermooon? 6602906[/snapback] En god del, ja.
Cannabiskopen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det er veeeldig mye skandinavere på Eonar, veldig mange norske og svenske
greiven Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Har en Norsk guild på Shadow Moon med litt svensker og dansker...De er påC'Thun nå. www.niflheim.nu
SkummelType Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Shadowmoon, Al'akir og The Maelstrom er alle relams med mange nordmenn.
Loeve Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Grim Batol har vel shitloads av nordmenn nå, siden svært mange av de som tidligere spilte på Burning Blade har migrert dit. Burning Blade var vel for øvrig den uoffisielle norske serveren.
Sinnsro Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Masse nordmenn på ravencrest da, det er bare det at vi ikke skriker ut at vi er det. DKDK??
neoman Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 balnazzar.. en topp guild med nordlys meste parten nordmenn..
ulrikft Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 balnazzar.. en topp guild med nordlys meste parten nordmenn.. 6613314[/snapback] Hordesiden Ravencrest?
stoltz Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det er vel ikke så altfor stor forskjell på serverne vil jeg tro.. "SWE???"-faktoren varierer mer.
Superslask Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Er vel faktisk hele 3 norske guilds på Stormreaver. Norse Elites på alliance, med sitt lowbie guild Norse Alliance. Husker ikke helt navnet på hordeguildet, men det er noe ala vikings. Ingen av disse er noe spesielt hardcore. Norse har vel faktisk bare tatt Razor på "juksemåten". Stormreaver er dog ikke anbefalt, da lag og disconnects forekommer daglig.
Frohman Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 (endret) Det kryr av nordmenn på Balnazzar. Edit: Også på Grim'Batol, alias Burning Blade II. Endret 4. august 2006 av Larzemannen
Marti Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Så, hva med lightbringer, nye PvE serveren? Registrert mange norske der?
Noheals Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hei! Jeg spiller til daglig på Stormscale og Ravencrest. På Stormscale er det stort sett Svensker og på Ravencrest er det stort sett dansker.. etter at paid character transfer begynner å komme igang har jeg planer om å komme meg over på en mer "norsk" server med flere norske guilds og gjerne et litt mer tilårskommet miljø. Har dere noen anbefalinger å komme med i så måte? Jeg har en Horde og en Alliance-char jeg må få over til et fornuftig sted.. 6602295[/snapback] Det er da mange Norske som spiller på Stormscale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå