Amento Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Først vil jeg si, Sorry hvis dette er heilt feil kategori å skrive det under, men klarte ikke å finn en som passet bedre Leter etter en font som jeg hadde før, men som jeg nå har mistet... Den brukes ofte på knapper og diverse på nettsider og er mer slik:
K.. Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Kanskje noen av disse treffene kan hjelpe deg? Lykke til.
Amento Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Æsj... hjalp ikke så mye, men tusen takk for hjelpen, Fant mange andre tøffe font'er Men har fortsatt ikke funnet den jeg leter etter! Har tegnet et litt bedre bilde av fonten...
jh_ Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Er umulig å se ettersom du kun har fire store bokstaver, og på det nederste bildet ser jeg ikke hva det står engang.. men det ligner litt på fonten Axaxax Light.
Amento Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 (endret) OK, laget litt flere bokstaver slik jeg husker dem. Har også sett denne fonten uten den svarte kanten rundt og bare med det hvite inni, bare at det er svart... Endret 2. august 2006 av Zathardor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå