Gå til innhold

Daytona nVIDIA GeForce 3 Ti200 erfaring


enurs

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med dette korte Daytona nVIDIA GeForce 3

Ti 200.64MB DDR-RAM TV-Out

 

Har surfet nette etter en test og fant til slutt. Korte kom bra ut i forhold til de mer kjente produsentene. Men er det noen her som har testa korte? eller hørt noe,, refferanse til test sider med korte hadde vært flott.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-11 14:05, DeejPhant skrev:

Kjøpte det igår... egentlig bare skuffet.. 36003dmarks bare, Car chase i high detail hakker seg bortover (9FPS), bare svart hvitt på tven, men det er billig da, Sjekk Topline.no


 

Har du de siste drivere å sånt da?!? Jeg kjøpte kortet for en uke siden, først fikk jeg bare 4900 i 3DMark2001, men etter jeg oppdaterte med siste driver fra nVidia får jeg nå 6200... Har ikke prøvd tv-utgangen.

Lenke til kommentar

re hauge:

Har du opplevd noe tull med korte, ustabilt eller noe slikt? Hvordan er bilde kvaliteten?

 

De fleste G3 kortene er ganske så lik i 3dmark, 500 poeng eller noe slikt er ikke så farlig. Sett 3dmark i lopp på 2timer, kjør så en siste test å se om du får samme score, gjør du det så er korte stabilt og det er viktig.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-11 14:32, enurs skrev:

Har du opplevd noe tull med korte, ustabilt eller noe slikt? Hvordan er bilde kvaliteten?

De fleste G3 kortene er ganske så lik i 3dmark, 500 poeng eller noe slikt er ikke så farlig.


 

Har ikke opplevd noe tull med kortet, men jeg har da heller ikke fått testet det altfor godt.. Skal se om jeg får tid til det en dag. Merka ikke noe forskjell på bildekvaliteten fra mitt 'gamle' ASUS GeForce2 GTS..

500 poeng?! Jeg fikk da 1300 flere poeng etter jeg oppdaterte driverene, det utgjør jo litt forskjell mener nå jeg.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-11 14:10, enurs skrev:

Trur ikke det er skjermkorte som er problemet ditt. geforce 3 kortene er ganske lik, dvs du burde få mye høyere 3dmark score en du fikk.

Hva har du under lokke da?


 

Intel Celeron 800,Bx133Raid, 256MB Ram, 2*20GB i Raid 0, 80Gb Stash disk, Gf3 (snart tilbake til Abit Siluro T400)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...