Gå til innhold

Mobil henger etter sending av SMS (Nokia N80)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har de samme problemene?

 

Hver gang jeg har trykt på "send" så henger mobilen seg helt :-(

Den henger i kanskje 20-30 sekinder før jeg kan gjøre noe som helst igjen. Det jeg har merka er at meldingen blir heller ikke sendt før etterpå.

 

Det skal ikke være sånn..

6587650[/snapback]

 

Gå til et autorisert Nokia serviceverksted å få lagt inn ny programvare. Hadde samme problemet selv og nå tar det bare 3-4 sekunder å sende melding :)

Lenke til kommentar

3-4 sekunder... Mener du da at "sender melding" dialogen vises i 3-4 sekunder?

 

Med min 6680 som jeg hadde tidligere trykker jeg "send" så trykker jeg "avslutt samtale" knappen for å lukke programmet. på med tastalåsen, så sender den i bakgrunnen.. Enkelt og greit. Da kan jeg legge mobilen i lomma igjen, isteden for å gå med den i handa fordi den er låst og jeg får ikke på tastalåsen :(

Lenke til kommentar
3-4 sekunder... Mener du da at "sender melding" dialogen vises i 3-4 sekunder?

 

Med min 6680 som jeg hadde tidligere trykker jeg "send" så trykker jeg "avslutt samtale" knappen for å lukke programmet. på med tastalåsen, så sender den i bakgrunnen.. Enkelt og greit. Da kan jeg legge mobilen i lomma igjen, isteden for å gå med den i handa fordi den er låst og jeg får ikke på tastalåsen :(

6587831[/snapback]

 

Etter å ha fått lagt inn ny Firmware oppfører den seg slik du beskriver med din 6680, ja :)

Tar kanskje ikke mer enn et par sekunder, men kort tid i forhold til før da tlf var låst i halvminuttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...