Gå til innhold

brukte mange Talentpoints på drit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til Class trainer.

1. Snakk med class trainer

2. Velg Unlearn talents

3. koster 1 g hvis du ikke har gjort det Før ;-)

Da kan du Bytte på Talentsa dine

Btw: Det blir dyrere hver gang du gjør det :love:

Skrevet
ja så jeg kan gå til Priest Trainer eller noe? classtrainer er jo Priest, warrior etc?

6585167[/snapback]

Ja, er du Priest går du til priest trainer. Er du warrior går du til warrior trainer.

Som er din Class trainer ;-) GL.

Skrevet
ja så jeg kan gå til Priest Trainer eller noe? classtrainer er jo Priest, warrior etc?

6585167[/snapback]

Priest trainer, class trainer, din trener, whatever... Alle NPC'er (Non player controlled) som kan lære deg priest skills/abilities/spells/kall-det-hva-du-vil kan også hjelpe deg å resette talent pointene dine. Som nevnt koster det mer gull for hver gang du gjør det.

... Du kunne jo ha spurt om dette i holy nova-tråden, er ikke nødvendig å starte en ny tråd for hvert eneste spørsmål, spesielt når de på en måte henger sammen....

Skrevet
nein ei, men Priest er en class, Warrior er en class etc ikke sant?

6585192[/snapback]

Ja de er class ;-)

Class = Rogue, Priest, Warrior, Shaman, Paladin, Warlock, Hunter,Druid , Mage osv... Alle disse er det man kaller Classes

Race= Gnome, Dwarf, Taureen, Orc, osv.. Dette er forskjellig raser du kan være :thumbup:

Skrevet (endret)

jamen jeg liker ting som tar masse skade på mange på 1 gang, og da er det digg med DMG+HEAL :D si meg noen Shadow ting hsom kan det samme som Holy Nova da :D

Endret av Kimelimm
Skrevet

Det finnes nok ikke, men du kommer til å bruke mye lenger tid til 60 om du skal holde på med holy nova, spesielt siden du kommer til å dø mye mens du bruker den, siden mange mob + papiramor = død prest.

Skrevet
Reroll en mage :)

6586007[/snapback]

Det var jo saklig. :nei:

6586028[/snapback]

Var jo litt saklig da.

jamen jeg liker ting som tar masse skade på mange på 1 gang

Priest er neppe den rette klassen om man liker å drive med AoE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...