Gå til innhold

TES: Sprøe/Kule ting å gjøre etter man har runda oBliv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å drepe alle folka i div byer, uten at de respawner? Er ferdig med spillet, og kan tenke meg å finne på noe sprøtt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes mange quests, og guilds, og masse masse mere!

finnes masse utrolige og morsome bugs du kan utnytte.. meget arti..

bare søk på "oblivion glitch" ell no..

Skrevet

Vel, jeg har gjort alle questa for alle guildene. Gjort noen sidequests også, men de ække så lett å finne. Har daedric armor, med enchants. Hvilke artifacts tenkte du på?Har også umbra sverdet, og 85 i armor, kan nesten ikke bli drept. Er det mange sidequests forresten?Har bare gjort de for "countene" i alle byene, pluss noen småquests ute i skogen..

Leker meg litt med "dupe" buggen, den er artig, men blir fort slitsom tror jeg. Har hvertfall et rom fullt av skjeletthoder og likdeler. hehe :D

Skrevet
Da er du ikke ferdig. Du har ikke "runna" spillet.

Snakk med Daedric Shrine'sene for å få tak i artifakter. Og ja, det er en god del sidequests.

6585545[/snapback]

Har gjort det også forresten. jaja, jeg får se etter mods og greier. Eller, noe som hadde vært lurest, ta meg en pause fra oblivion : )

Skrevet
Da er du ikke ferdig. Du har ikke "runna" spillet.

Snakk med Daedric Shrine'sene for å få tak i artifakter. Og ja, det er en god del sidequests.

6585545[/snapback]

Har gjort det også forresten. jaja, jeg får se etter mods og greier. Eller, noe som hadde vært lurest, ta meg en pause fra oblivion : )

6585646[/snapback]

Finn deg en Nirnroot og gjør Seeking Yor Roots, hvis du ikke har begynt eller gjort den så... ser vi deg om 3 dager.

Skrevet

Den med statues nytter det ikke å gjøre lenger.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Umbacano er jo dau nå :p

Den begynner i imperial city, hos en fyr som bor i enten Tempel eller Garden disctrict. Umbacano mannor eller noe.

Nirnroots er jeg også ferdig med. Tror jeg har gjort det meste.

Men, går det an å drepe ALLE npc`er i hele spillet?

Skrevet (endret)

Når du har gjort det,så legger du dem alle i en diger haug.. prøv å klatre litt. Legg ut video av det så er du en skikkelig kosedonut.

Endret av Tidus_hmm
Skrevet
Når du har gjort det,så legger du dem alle i en diger haug.. prøv å klatre litt. Legg ut video av det så er du en skikkelig kosedonut.

6586907[/snapback]

Men forsvinner de ikke etterhvert?

Skrevet

Det er jeg faktisk ikke sikker på. Har drept hele byer før just for fun ( :ermm: ), men har quickloada tilbake hver gang.

Hvis det ikke går så finnes det sikkert en mod som fikser det problemet.

Jeg vil se video! Husk å klatre!

Skrevet

haha lol høres bra ut. *legge i mine inlegg* du får legge den ut i "Post deres egne filmer fra Oblivion!" posten da blir den garantert lagt i første posten :D...

How many NPCs will be in the game?

1.000 NPCs will populate Oblivion

lykke til :p
Skrevet
Den med statues nytter det ikke å gjøre lenger.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Umbacano er jo dau nå :p

Den begynner i imperial city, hos en fyr som bor i enten Tempel eller Garden disctrict. Umbacano mannor eller noe.

Nirnroots er jeg også ferdig med. Tror jeg har gjort det meste.

Men, går det an å drepe ALLE npc`er i hele spillet?

6586200[/snapback]

Nei, det er ikke mulig å drepe alle NPC's i spillet, for mange er Questrelaterte.

Skrevet
Det du kan gjøre er å starte en ny char, og kjøre en helt annen måte å spille på!

Hvis du gidder da:D

6592958[/snapback]

Nah, det får vente til en annen gang. har en del andre ting å gjøre enn å spille for tiden :) Men er ganske hypp på å spille som en mage. mange fete spells ser det ut som.

Skrevet
Det du kan gjøre er å starte en ny char, og kjøre en helt annen måte å spille på!

Hvis du gidder da:D

6592958[/snapback]

Nah, det får vente til en annen gang. har en del andre ting å gjøre enn å spille for tiden :) Men er ganske hypp på å spille som en mage. mange fete spells ser det ut som.

6593061[/snapback]

Hvis du ikke har spilt som Mage har du gått glipp av veldig mye. Jeg anbefaler Bretons ettersom at de har 50+ Magicka fra starten, og Mage Birthsign så har du 100+ Magicka, funker bra det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...