Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte Login Passord til SMC Ruter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få tak i nøkkelen eller få spurt noen om å låse opp så du får tilgng til den da...

 

Etter spørsmålet å dømme virker det som at det ikke er din SMC router.

6583592[/snapback]

 

Nei det er ikke min ruter og det er ikke vits å spørre om å få nøkkelen heller.

Det er en grunn til at den er låst inn, som at de ikke vil jeg skal ha nett på rommet :p

Lenke til kommentar
Hvis den staar med standard brukernavn/passord, er det ikke verre enn aa soeke etter modellnavnet paa sidene til SMC.

 

Hvis ikke; faa noen til aa laase opp slik at du kan faa reset den ;)

6583597[/snapback]

 

Jeg har allered prøvd det, men passordet er visst bytta. :(

Når jeg skriver inn ip adressa til rutern så kommer det bare opp en boks du må skrive inn login passordet ikke noe brukernavn der..

 

PS! Han som har låst inn rutern er en pc nerd og har et lite firma som driver med pc eller noe som jeg veit om... Og han er en J**** kontrollfrik...

:realmad:

Lenke til kommentar

Vis man ikke har råd til egen linje eller skal prøve å snylte på andre for å spare som f.eks. han som la inn dette her burde tenke seg om flere ganger spør du meg.

 

Tenk vis andre vil bare "LÅNE! pc'en din og den blir borte da, hva sier du da...

 

Ikke vits i å spørre om sånt her inne. Han som har låst den inn har sikkert en veldig god GRUNN og det er å holde andre vekk sånn som vi har sett et eksempel på her.

Lenke til kommentar
Vis man ikke har råd til egen linje eller skal prøve å snylte på andre for å spare som f.eks. han som la inn dette her burde tenke seg om flere ganger spør du meg.

 

Tenk vis andre vil bare "LÅNE! pc'en din og den blir borte da, hva sier du da...

 

Ikke vits i å spørre om sånt her inne. Han som har låst den inn har sikkert en veldig god GRUNN og det er å holde andre vekk sånn som vi har sett et eksempel på her.

6586989[/snapback]

 

Han har egentlig ikke en GOD GRUNN nei bare for å si det sånn.

Han er en kontrollfrik, jeg bor ikke hjemme men på en institusjon hvor det er masse regler og bullshit så han har låst det inn så ikke vi kan få nett på rommene våres.. Dessuten drit i å post mer her!

(LØST FFS)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...