Amon Amarth Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Fant ikke noen spess topic om det, så mekket en... I denne tråden kan man diskutere trades, som vist du selger noe på en server etc... Kan starte med å si at jeg er på utkikk etter å få byttet 370g FRA Talnivarr TIL Earthen Ring, slik at du får 420g på talnivarr og jeg får 370g på Earthen Ring. Send Melding på forumet her for videre drøfting Har også andre items som ejg vil få tradet over, men det kan diskuteres senere. Endret 30. juli 2006 av Amon Amarth
nazrm Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Kan ikke si at jeg ser poenget med denne tråden... oO
Cannabiskopen Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 I denne tråden kan man diskutere trades, som vist du selger noe på en server etc... Dette er poenget min gode venn
MadsFN Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Vell jeg selger The queen's jewel på silvermoon, /w Mipax med tilbud.
John Keats Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 jeg kjøper gjerne Staff of Jordan på alliance Ravencrest, /w Fayne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå