Gå til innhold

Bluetooth tastatur "dør" hele tiden


Anbefalte innlegg

Hei, sitter i dag og skriver på følgenede tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth og jeg har i den siste tiden opplevd at tastaturet "dør" etter ca 5 minutter uten aktivitet, dette begynner og bli enormt plagsomt da man må bruke et par minutter med intens trykking på diverse knapper for å gjenopplive det..

 

Det har ikke vært sånn før.

 

Kjedelig når men f.eks skal svare på msn etter å vært borte ei stund så må man trykke seg ihjel for å få skrivd noe etter ei stund..

 

Har bytta batterier, de er omtrent helt nye.

Har installert Bluetooth tastaturet på nytt via Bluetooth styringa i kontrollpanelet.

Har også Bluetooth mus i samme serie, den brukes minimalt, men fungerer derimot omtrent med engang.

 

Noen som har hatt lignende problem eller noen som har et tips eller løsning?

 

På forhånd takk for alle svar :)

 

Edit, klarte dessverre og legge dette i feil forum.

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp et ikke trådløst tastatur... f.eks.

https://prisguiden.no/product.php?productId=18380

d er et veldig bra tastatur har en litt annen modell enn d der men d er så å si ingen forskjell...

 

tråløse tastatur og mus har jeg veldig dårlig erfraring med og kommer kansje aldri til å kjøpe d igjen...

6583258[/snapback]

 

Du kan ikke tenke deg at tastaturet er allerede kjøpt?

Lenke til kommentar
kjøp et ikke trådløst tastatur... f.eks.

https://prisguiden.no/product.php?productId=18380

d er et veldig bra tastatur har en litt annen modell enn d der men d er så å si ingen forskjell...

 

tråløse tastatur og mus har jeg veldig dårlig erfraring med og kommer kansje aldri til å kjøpe d igjen...

6583258[/snapback]

 

Du kan ikke tenke deg at tastaturet er allerede kjøpt?

6583267[/snapback]

 

ja seff men d går jo ann å bytte tastatur forde :wallbash:

Lenke til kommentar

Tastatur bytte frister ikke så veldig akkurat, liker egentlig dette tastaturet, er bare det som jeg har skrivd om jeg synes er negativt..

 

Så hvis det finnes en annen løsning enn kjøpe et nytt så foretrekker jeg det, men skal ikke utelukke at et nytt tastatur kan friste dersom dette tastaturet forverrer seg..

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg ett Logitech diNovo bluetooth sett. Etter at maskinen har vært i hvilemodus eller ikke vært brukt på ei stund, tar det bare ett par sekunder før den fungerer igjen, men tar ikke mer enn ett tastetrykk, vente noen sekunder, så fungerer det.

Men ikke så ekstremt som det du opplever.

Lenke til kommentar
kjøp et ikke trådløst tastatur... f.eks.

https://prisguiden.no/product.php?productId=18380

d er et veldig bra tastatur har en litt annen modell enn d der men d er så å si ingen forskjell...

 

tråløse tastatur og mus har jeg veldig dårlig erfraring med og kommer kansje aldri til å kjøpe d igjen...

6583258[/snapback]

 

Du kan ikke tenke deg at tastaturet er allerede kjøpt?

6583267[/snapback]

 

ja seff men d går jo ann å bytte tastatur forde :wallbash:

6583275[/snapback]

Så dit forslag er bare å kaste tastaturet, uten å prøve å fikse feilen?! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...