Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Netverkskort eller USB Stick?


Anbefalte innlegg

Jeg har netopp kjøpt meg Jensen Wireless Router WBR 7954, og Jensen Wireless USB Stick til min gaming pc, men jeg synes at det er litt ustabilt.

Fordi når jeg spiller CS har jeg 40 - 150 i ping, og jeg synes at det lagger veldig mye noen ganger.

 

Så jeg lurer på om jeg kanskje bør bytte den USB Stick med et netverkskort, fordi på baksiden av eskene står det at USB Stick når 100 meter innendørs, mens netverkskortet når 200 meter innendørs..

 

Vil det bli mer stabilt da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp eit sikkilig nettverkskort det er mykje problem med USB Stick dårlig signal og blir veldig fort heite ved stor belastning og kutter linja som regel

 

kjøpte meg nett opp nytt nettverkskort og det hunker 100% veldig stabilt ikkje noke problem :D

 

skal du ha noke sikkilig trålaus kjøp noke med kvalitet ikkje det billigste du finner

har ikkje blit kobla i frå ennda og har 125 Mbps fungere topp pluss veldig stabilt :thumbup:

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
kjøp eit sikkilig nettverkskort det er mykje problem med USB Stick dårlig signal og blir veldig fort heite ved stor belastning og kutter linja som regel

 

kjøpte meg nett opp nytt nettverkskort og det hunker 100% veldig stabilt ikkje noke problem  :D

 

skal du ha noke sikkilig trålaus kjøp noke med kvalitet ikkje det billigste du finner

har ikkje blit kobla i frå ennda og har 125 Mbps fungere topp pluss veldig stabilt  :thumbup:

6581576[/snapback]

Ok, tror du at pingen vil bli lavere i CS også, hvis jeg bytter USB Sticken i et nettverkskort?

Lenke til kommentar
det kan god hende kan ikkje seie noke 100 % her, spørrst om du gjerde på noke (lasta ned ein annan plass i nettverke dit) og kor kraftig linje

6581605[/snapback]

Ok, tror jeg skal ta med meg USB Sticken til byen og bytte det til et nettverkskort.

Takk for svarene :)

Lenke til kommentar
Dårlige erfaringer med USB-sticks her, begge jeg har blir varme og kobler fra hele tiden. Fant fram en Jensen-ruter jeg hadde liggende og bruker den som mottaker i stedet :)

6584123[/snapback]

 

Tror dette er veldig forskjellig fra produsent til produsent. Har selv usb stick fra 3com og den blir aldrig varm og er dønn stabil. Har aldrig hatt noe problem med den når jeg feks har spilt BF2, har da hatt rundt 25-50 i ping sånn i snitt.

Kan også ofte hjelpe å oppdatere firmwire på router og software til usb sticken.

Men er vel ingen tvil at kabel er best ved spilling

Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt meg et nettverkskort, men er veldig usikker på hvor i hovedkortet det skal stå...

Noen som kan si meg hvor det skal stå?

Her er hovedkortet:

https://prisguiden.no/product.php?productId=46022

6596468[/snapback]

 

Det passer bare en plass(d.v.s) 3 plasser på det HKet.

Spora er hvite,putt det i der..

Regner med at du har fått en PCI kort da...

Endret av taz
Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt meg et nettverkskort, men er veldig usikker på hvor i hovedkortet det skal stå...

Noen som kan si meg hvor det skal stå?

Her er hovedkortet:

https://prisguiden.no/product.php?productId=46022

6596468[/snapback]

 

Det passer bare en plass(d.v.s) 3 plasser på det HKet.

Spora er hvite,putt det i der..

Regner med at du har fått en PCI kort da...

6596653[/snapback]

Ok, skal prøve.

Så det er ikke det svarte plassen som er i mellom de hvite jeg skal sette det i??

Endret av ZindreX
Lenke til kommentar
Det svarte er PCI-E 16x, og brukes til skjermkort.

 

Du har to hvite spor nederst som er PCI, og et mellom de to PCI-E 16x-sporene. Det siste lille sporet er PCI-E 1x, arvtageren til PCI.

 

Jeg ville ha valgt det nederste PCI-sporet, så varm luft fra skjermkort ikke blir bremset opp med en gang.

6596784[/snapback]

Ok, skal prøve meg på det da, men da må jeg flytte litt, fordi jeg tror det er noe usb innganger i den nederste PCI-sporet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...