Gå til innhold

Hvordan flytte kontakter fra telefon til SIM-kort?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Fikk en ny mobil i dag. Alle kontaktene mine ligger lagret på den gamle telefonen, så jeg vil overføre de til SIM-kortet.

Hvordan får jeg gjort det?

Den gamle mobilen jeg har er en N-Gage QD (series 60)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk en ny mobil i dag. Alle kontaktene mine ligger lagret på den gamle telefonen, så jeg vil overføre de til SIM-kortet.

Hvordan får jeg gjort det?

Den gamle mobilen jeg har er en N-Gage QD (series 60)

6574583[/snapback]

Hmm, eneste måten jeg vet om er "Kopier til sim"

Men jeg vet ikke om det er på din gamle mobil :hmm:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Fant ut at du måtte gå inn på hver kontakt for å kunne kopiere til SIM-kortet. Så jeg fikk ikke kopiert en kontakt med 2 nr., kunne bare velge et. Så det tok litt tid. :thumbdown:

Skrevet

Bruk heller SyncML

Det er en åpen standard støttet av de fleste passelig nye mobiler (ble standard, ihvertfall hos siemens, SE, nokia, motorola sånn ca samtidig som fargeskjermene begynte å komme) for å synkronisere kontaktliste/kalender opp mot en server

Det finnes flere syncML-servere på nett:

https://zyb.com/ - garantert gratis, og funker helt greit - fikk ikke til å synce w810i'en min though, vet ikke hvorfor

http://gsmsync.net/desk.asp - denne funka med w810ien min, og syns den generelt er bedre, men mye tyder på at de har tenkt å begynne å ta seg betalt etterhvert

Genialt for å migrere tlfliste fra gammel til ny mobil - samt backup om du skulle miste mobilen :)

Skrevet
Fant ut at du måtte gå inn på hver kontakt for å kunne kopiere til SIM-kortet. Så jeg fikk ikke kopiert en kontakt med 2 nr., kunne bare velge et. Så det tok litt tid. :thumbdown:

6574877[/snapback]

Eller du kan trykke "Valg->Merk/fjern merking->Merk alt" nå er alle kontaktene merket så trykker du "Valg->Kopier til SIM-kat."

Detter funker hvertfall på min 6600 (S60).

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

6574877[/snapback]

Eller du kan trykke "Valg->Merk/fjern merking->Merk alt" nå er alle kontaktene merket så trykker du "Valg->Kopier til SIM-kat."

Detter funker hvertfall på min 6600 (S60).

6584812[/snapback]

Men det funker ikke til meg. :-/

Skrevet

Gå inn i telefonliste (evnt kontakter) og let etter kopier menyen :) Nokia telefoner pleier å ha støtte for å kopiere, alle samtidig eller en av gangen

Skrevet (endret)

Benytter denne tråden til å spør om noen har fått dette til med en samsung d500? Kjøpte meg ny mobil i dag, å vil ha kontaktene mine over til den.. Meeen, det der jo selvølgelig ut som om jeg må ta den tungvindte metoden, samt ingen av dere vet råd?

Edit: Selvfølgelig støtter ikke min mobil det der synk greine.. :nei: Dette var bais :thumbdown: får vell bare begynne da..

Endret av Street-gloW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...