Gå til innhold

kjøpe the ship!


Anbefalte innlegg

hei sann dere!

jeg bare lurte på jeg vurderer og kjøpe the ship, er det noen her som har kjøpt det eller prøvd dette spillet? også lurte jeg på om det er mulig og får kjøpt det i butien eller må man kjøpe det på steam? jeg så på EB games men der viste det ikke noe liksom! takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal komme i butikken etter hvert, men foreløpig kan du kun kjøpe det over Steam. Spillet har forøvrig blitt flittig diskutert her. :)

6575110[/snapback]

 

Tenkte også jeg skulle kjøpe dette spillet nå nettopp, men tydeligvis vil ikke steam ha pengene mine :(

Får bare credit card declined, sliter litt med dette "please enter your name -exactly- as it's writen on your credit card. Men dumme steam tar ikke æøå, og jeg har forøvrig alle disse bokstavene i navn/by/gatenavn...

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
Det skal komme i butikken etter hvert, men foreløpig kan du kun kjøpe det over Steam. Spillet har forøvrig blitt flittig diskutert her. :)

6575110[/snapback]

 

Tenkte også jeg skulle kjøpe dette spillet nå nettopp, men tydeligvis vil ikke steam ha pengene mine :(

Får bare credit card declined, sliter litt med dette "please enter your name -exactly- as it's writen on your credit card. Men dumme steam tar ikke æøå, og jeg har forøvrig alle disse bokstavene i navn/by/gatenavn...

6576293[/snapback]

 

 

Prøv å bruk "O" for "Ø" ,"E" for "Æ" , "A" for "Å" , se om det funker. Funket med å skrive O og A isteden for Ø og Å for meg , når jeg bestilite det.

 

Eller prøv å skriv navnet ditt i et words eller noe, så kopierer du det og lime inn feltene det skal stå(om det er mulig å lime inn da)

Endret av Skrote
Lenke til kommentar

Hey.. Eg og lurte på om eg skulle kjøpe dette spillet. har hørt og lest mykje positivt om det. Men er litt usikker på om eg kan kjøre det på min maskin. det er ein bærbar pc, med 2,66Ghz pross, 512Mb RAM, 64Mb ATI grafikk kort.. er det noen som har noen meining om dette?? fint om noen kunne svart på dette innen ei kjapp tid..

Lenke til kommentar
Hey.. Eg og lurte på om eg skulle kjøpe dette spillet. har hørt og lest mykje positivt om det. Men er litt usikker på om eg kan kjøre det på min maskin. det er ein bærbar pc, med 2,66Ghz pross, 512Mb RAM, 64Mb ATI grafikk kort.. er det noen som har noen meining om dette?? fint om noen kunne svart på dette innen ei kjapp tid..

6594972[/snapback]

 

Nøyaktig hva slags skjermkort er det?

Lenke til kommentar
Hey.. Eg og lurte på om eg skulle kjøpe dette spillet. har hørt og lest mykje positivt om det. Men er litt usikker på om eg kan kjøre det på min maskin. det er ein bærbar pc, med 2,66Ghz pross, 512Mb RAM, 64Mb ATI grafikk kort.. er det noen som har noen meining om dette?? fint om noen kunne svart på dette innen ei kjapp tid..

6594972[/snapback]

 

Nøyaktig hva slags skjermkort er det?

6595010[/snapback]

 

Det er eit ATI RADEON IGP 345M. kan spele blant anna GTA SA, NFSU2 osv. funke det trur du??

Lenke til kommentar

hei igjen.. no når eg starter The Ship. og rett før map'en begynner så kjeme det feilrapport opp.. og når eg sender inn feilrapport'en står det:

 

"Error caused by Half-Life 2

 

Thank you for submitting an error report.

 

Problem description

 

This error was caused by Half-Life 2. This software was created by Valve Corporation."

 

Ka kan dette vere? skal innrømme det er ein piratkopi av spillet.. kan det vere det? eller er det grafikk kortet som svikter her? :dontgetit:

Lenke til kommentar
hei igjen.. no når eg starter The Ship. og rett før map'en begynner så kjeme det feilrapport opp.. og når eg sender inn feilrapport'en står det:

 

"Error caused by Half-Life 2

 

Thank you for submitting an error report.

 

Problem description

 

This error was caused by Half-Life 2. This software was created by Valve Corporation."

 

Ka kan dette vere? skal innrømme det er ein piratkopi av spillet.. kan det vere det? eller er det grafikk kortet som svikter her? :dontgetit:

6596599[/snapback]

 

Dersom det er piratkopi er det helt sikkert det som er problemet hvis det er Valve som er utvikler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...