Gå til innhold

Vice city mod manager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg!?

Jeg lasta ned "vccm", så åpner jeg en fil med Win-RAR, legger inn to filer derrifra.(eks=sentxs.dff og sentxs.txd) til= (Min datamaskin--> C-disken --> Programfiler -->vcmm --> mods --> vcm ) også skjer det ingenting mer. HJEEEEEEEEEEEEELP! Det dukker ikke noe opp i VCMM når jeg åpner programmet.

Kan noen hjelpe?

Takk for deres oppmerksomhet!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen hjelpe meg!?

Jeg lasta ned "vccm", så åpner jeg en fil med Win-RAR, legger inn to filer derrifra.(eks=sentxs.dff og sentxs.txd) til= (Min datamaskin--> C-disken --> Programfiler -->vcmm --> mods --> vcm ) også skjer det ingenting mer. HJEEEEEEEEEEEEELP!  Det dukker ikke noe opp i VCMM når jeg åpner programmet.

Kan noen hjelpe?

Takk for deres oppmerksomhet!:)

6572182[/snapback]

Bruk GTA IMG-TOOL:

http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1105

Så åpner du gta3.img, som ligger i "\models\gta3.img". (GTA VC DIR.)

Husk og lag backup av gta3.img, ettersom det er første gang eller du skal bytte tilbake ting i spillet har du orginal filen på det.

Dersom du har problemer med og åpne gta3.img, kan det være skrivebeskyttelse på fila, skru av det.

Nå er det bare og bytte ut de filene du skal ha inn med de gamle.

Skrevet

Som ConeX sier, ser at du har både en .dff og en .txd fil, og da må du bruke IMG tool. VCMM kan bare installere filer som er spesielt tilegnet VCMM! :)

Eller, du kan gjøre det enkelt. Vice City Deluxe Mod får du her. Den bytter ut alle bileer, mototrsykler, mobilen din, mange av sjappene i byen (du får b.l.a McDonalds og 7/11). Enkelt og greit. hvis du vil ha hjelp med den kan du bare rope ut :)

Skrevet

ja...jeg har prøvd "vice city deluxe mod" men spillet bare stopper å loade på starten. slik at jeg ikke for spilt.:( derfor måtte jeg innstalere spillet på nytt.

Har du noen forslag?

Skrevet
ja...jeg har prøvd "vice city deluxe mod" men spillet bare stopper å loade på starten. slik at jeg ikke for spilt.:( derfor måtte jeg innstalere spillet på nytt.

Har du noen forslag?

6584393[/snapback]

Slike problemer oppstår når det gjerne er noe som mangler, jeg liker best og gjøre alt med IMG-TOOL. Fordi da har jeg mere orden, og kan styre fritt med hva jeg vil bytte ut.

Skrevet

Har du noen forslag?

6584393[/snapback]

Slike problemer oppstår når det gjerne er noe som mangler, jeg liker best og gjøre alt med IMG-TOOL. Fordi da har jeg mere orden, og kan styre fritt med hva jeg vil bytte ut.

6584863[/snapback]

takk takk. jeg har nå lastet ned IMG- Tool.(men kan jeg få en forklaring om hvordan jeg skal bruke det?)

Skrevet

Har du noen forslag?

6584393[/snapback]

jeg vet hva som er galt. Du må gå til mappa der VC-filene ligger og der skal det være et ikon hvor det står VCLimitAdjuster. Trykk på den, og åpner gta-vc.

Still Streaming-memory til 128, still Dummys til 5000 og buildings til 10 000. Trykk på save, lukk driten og fyr opp VC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...