slettet_konto Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 hei . ny open source nettleser ute folkens , som baserer seg på Firefox . finnes både til linux , mac å win . er bare beta enda . test http://www.flock.com/
RattleBattle Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Dette alene var nesten nok til at jeg ikke gidder å prøve det ut: When you use Flock to do something cool, you're a Flockstar. It could be anything you want to share with your friends or the world: a photo of your new ride or a song your band just recorded. Let us know about yourself — we might even feature you on the Flock Blog.
slettet_konto Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 hehe , har testa den , det er firefox look a like
RattleBattle Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Joda, jeg testet den. Ved første øyekast så den ut som litt oppusset firefox med færre extensions å laste ned. Så ikke helt poenget for min del til å gå over til flock. Noe sier meg at dette er et krampeaktig forsøk på å få opp "kulhetsfaktoren". Litt sånn som Mac.
Thlom Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Heilt OK hvis livet ditt består i å blogge og laste opp bilder til flickr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå