Gå til innhold

Kite monster til XR eller org?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens!

Sitter og tenker på om jeg, evt. med hjelp (men helst alene) kite ett eller annet udyr inn til Org. Jeg er lvl 60 Frost mage, slik at så lenge slowing effects funker, skal jeg klare det. Problemet er, hvilket monster kan jeg kite?? Jeg vet ikke om noen som er i området rundt, slik at det kan drasses med til org. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

haha, vel, det var det jeg håpte dere kunne svare på :)

Muligens xr er beste plassen, holde litt kos for low-lvls

Da trenger ikke monsteret ha så høy lvl heller.

Endret av Pitbullo
Skrevet

haha, etter det jeg skjønner så skal du drasse med deg en høy lvl dude til et low lvl sted :p

der er vel bare å holde agroen på den, og sørge for at den følger etter deg uten at du dør :p

Skrevet

:D:D

Var det som var tanken! Er bare til å lene seg tilbake og nyte synet da! hehe, men vet ikke helt hvor jeg skal hente monsteret fra :(

Skrevet

En fantastisk idé!

Skal gjøre et forsøk i alle fall!

Får jeg til noe, kommer det bilder :)

Skrevet (endret)

Funker det ikke å kite en slike Hive'Ashi mobs fra Silithus-->Un'goro-->Tanaris-->1000 needles-->Feralas-->Desolace-->Stonetalon Mountains-->The Barrens?

Tenkte ut denne vegen siden jeg regner med at mobs blir bugget hvis du prøver deg opp den heisen i 1000 needles..

Endret av Thorsø
Skrevet

Tror ikke man kan kite mobs ut av sonen dem spawner i.

Er mang en hunter på min server som har prøvd i det siste å kite theremus fra blasted lands til SW uten suksess.

Skrevet (endret)

Gjorde en test nå, på en Fireman i Dustwallow Marsh (lvl 43 elite).

Uten +dmg gear, og kun rank 1 frostbolt, tok jeg i overkant av 3k helse av han med ca. 12-15 minutter med kiting. Kastet en frostbolt ca hvert 7. sekund for å unngå Evade. Fikk jævelen helt inn i XR.

Ble ikke så mye liv, men har funnet metoden i alle fall, samt tid mellom hver frostbolt. Nå kommer jakten på en skikkelig mob :D

Skulle dere lure, det så slik ut :)

Firemane

Ikke mye helse igjen, men det funka i alle fall!

Alle som har forslag til mob som kan raskes med til xr, hiv de inn hvis dere orker :)

Endret av Pitbullo
Skrevet (endret)

hehe kult! Det er en laaaang kite da! Men kanskje verdt et forsøk!

Og, kjenner det må være at det er natt, for jeg kan jo sheepe moben når jeg er fremme, så den har full helse når sjauet starter :D

Endret av Pitbullo
Skrevet
Tror ikke man kan kite mobs ut av sonen dem spawner i.

Er mang en hunter på min server som har prøvd i det siste å kite theremus fra blasted lands til SW uten suksess.

6570209[/snapback]

Var en hunter på Burning Balde som nettopp gjorde det ;) Helt til SW keep.

Skrevet

Hehe, mye moro man kan gjøre med kiting.

Jeg og Alexanderhagen på forumet bestemte oss for å prøve noe nytt for en stund siden. Vi kitet de mobsene du finner rundt the dark portal i Blasted Lands, siden de ikke kan dø, var det bare å spamme alt du ville. Vi fikk han inn til kongen, og det blei en stor fight. Vi logga på neste morra, da stod de der fortsatt. Alle vaktene + Bolvar @ 34 %. Synd at GM fjerna han en time seinere og ble litt sur på oss:p

Skrevet
Vi hadde jo en Devilsaur utenfor Orgrimmar for en tid tilbake på Al'Akir :)

6570557[/snapback]

Kjipt at dem dør så fort :(

Devilsaur kita til XR her ser du veien de kiter den til crossroads sånn ca hvertfall :) søker du på Devilsaur på google kan du se en som er inne i Orgrimmar også...

Skrevet

Hvordan er stemningen hos folk når noe sånt kommer til Orgrimmar da? Blir folk glade for at det skjer noe der, eller forbanna for de kanskje dør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...