zaico Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Noen som har en bra Titan quest build? Vil gjøre mest mulig skade!
Ironmann Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Noen som har en bra Titan quest build? Vil gjøre mest mulig skade! 6569291[/snapback] Vel egentli ikke en build men Earth Mastery og fire ball gjør sitt;) og senere får du den beste tank petn så det er jo bra combo;) jeg har og storm som add skill;) slik at jeg kan stun fienden;)
zaico Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Har hørt rykter om en build som gjør at du har opp mot 700dps som lvl 10!
Ironmann Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Har hørt rykter om en build som gjør at du har opp mot 700dps som lvl 10! 6569328[/snapback] lvl 10 sier du? da tror jeg vi snakker gode Items her og.
zaico Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Vet ikke helt, var snakk om en helt imba caster build!
Neppe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Earth/Spirit Bruk Core Dweller, Liche king og ternion attack. Saken er biff!
LarsEL Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Spirit/Fire med ternion (+ upgrade), earth enchantment og core dweller er enormt bra mtp. høy DPS, men den er også kjedelig. Trykk, pang, rensket. Skal du ha en mer interessant build med god DPS vil jeg anbefale Warden (defense + hunting) hvor du springer rundt med høy blockrate og masse damage. Warfare/Hunting funker også bra. Vil du ha en pet -basert class, tar du nature/spirit eller warfare. På denne måten har du heart of the oak (+96% hp) og refresh sammen med enten ether lord og enslave spirit (man kan ha så mange man vil, så lenge man bruker refresh) eller du kan ha ancestral warriors som er helt sinnykt flinke til å drepe alt hvis du er warfare. Refresh har en recast time på noen få sekunder så man kan ha oppe ether lord eller ancestral warriors hele tiden. Du kan bruke Titancalc for å teste ut forskjellige kombinasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå