Gå til innhold

hva skal man rendre i?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hallo! jeg har laget en fragmovie. men jeg sliter med kvaliteten og antall mb som blir på filen..

hvilken codec/template/og alt det der bruker dere?

jeg bruker sony vegas 6.c

Mvh

weN

Endret av wen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
XviD, H.264 og WM9 er nokre alternativ. Kva program bruker du?

6568810[/snapback]

sony vegas 6

Skrevet

Prøv med WM9 (Windows Media 9) fyrst. Vel VBR, 2 pass, ein bitrate på maks 1000KBit/s (prøv med 200-500 fyrst) og gjerne ei oppløysning som er berre halvparten av originalen. Eit alternativ er å eksportere i ukomprimert AVI og bruke Windows Media Encoder (gratis) til konverteringa, slik som i tutorialen du finn her. Det fører sjølvsagt til ekstra arbeid.

H.264, om det er tilgjengeleg, ligg truleg under QuickTime. Har ikkje noko erfaring med det, men det skal vere ein svært god codec.

Har du XviD installert ligg det anten som eit eige val, eller under Microsoft AVI. Den einaste XviD-kodinga eg har gjort er via AutoGK (òg gratis), og der har det vore enkelt å få ganske gode resultat. XviD kan lastast ned for seg sjølv her, AutoGK finn du her (trur XviD er inkludert i den pakka). Det er ganske sjølforklarande korleis du bruker det. Du kan stille inn på anten ein bestemt kvalitet (på ein skala frå 1 til 100) eller ein bestemt storleik du vil den ferdig videoen skal verte, og under Advanced kan du velge oppløysning og lydcodec.

(Ein ting du bør merke deg om du bruker AutoGK, er at det ikkje takler pixlar som ikkje er kvadratiske, og videoen du konverterer frå må dermed ha kvadratiske pixlar. DV AVI har til dømes ikkje kvadratiske pixlar. Pass på dette når du eksporterer frå Vegas, fila du skal konvertere frå.)

Du treng sjølvsagt ikkje bruke noko anna program enn Vegas, tok det berre med som alternative metodar.

Skrevet

nåp ble jeg utrolig mye smartere når det gjelder codecer... takk for hjelpen skal førsøke å rendre litt til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...