Jump to content
Sign in to follow this  
Fangorn

Får ikkje vise Screenshots.

Recommended Posts

Hei

Eg kan ikkje ta screenshots i når eg spela BF2. Eller eg kan ta screenshots, men kan ikkje vise dei. Filene som blir laga er 0 byte. Eg har reinstalert spelet, men det funka ikkje. Noken her som veit ka eg kan gjere for å fiske dette? Har det noke med spelet å gjere? Maskina bruka xp home.

Edited by Fangorn

Det er vist en feil.

Har hatt det problemet jeg også for en god stund tilbake, men virker igjen nå etter noen patcher.

Er vel ikke noe du kan fikse på, med mindre du ikke har nyeste patch installert. v1.3

Det er vist en feil.

Har hatt det problemet jeg også for en god stund tilbake, men virker igjen nå etter noen patcher.

Er vel ikke noe du kan fikse på, med mindre du ikke har nyeste patch installert. v1.3

6569007[/snapback]

Jo eg har den nyaste patchen innstalert. Er det noke eg kan gjere?

Skal prøve fraps, men ka kan være feilen som gjer at eg ikkje kan sjå screenshotsa som eg tek? Er det noke eg kan gjere for å prøve å fiske det? Trur dåkke det kan hjelpe å laste ned patchen ein gong til og innstalere den?

Edited by Fangorn

Har du sjekket at PrintScreen er den knappen som er knyttet til screenshots i BF2?

6571980[/snapback]

Ja det er den knappen eg bruka.

Edited by Fangorn

Har du sjekket at PrintScreen er den knappen som er knyttet til screenshots i BF2?

6571980[/snapback]

Ja det er den knappen eg bruka.

6572029[/snapback]

Du kan jo prøve å bytte tast.