Knutson Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 kan man legge til tekst og bilder i et pdf. dokument og lagre det etterpä som et pdf. dokument?
phax Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 (endret) hm, altså du har et pdf dokument som du skal legge til ekstra tekst og bilde i og lagre det som pdf igjen? er hvertfall ikke noe problem, hvis du bruker Adobe inDesign f.eks og setter inn pdf'n som et bilde, så kan du legge va du vil av tekst og bilder oppå der og exportere det som pdf igjen. godt mulig du kan redigere dette pdf dokumentet ditt med Adobe Acrobat Pro også. kommer veldig an på i hvilket program pdf'n i utgangspunktet er laget. Ellers så kan du jo selvsagt åpne pdf'n i Photoshop eller Illustrator, men i photoshop vil den bli rasterert, og i Illustrator kan du oppleve fontproblemer kanskje. Endret 27. juli 2006 av phax
Knutson Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 takk for svar, jeg har laget pdf. dokumentet fra word. i word har jeg laget flere dokument maler. i pdf. har jeg opprettet linker til disse malene. hvis det da kommer nye maler til, tenkte jeg at jeg ikke mä legge disse til i word for deretter lage en pdf. da mä jeg jo opprette alle linken pä nytt igjen. er kanskje alternative ä opprette linkene i word og deretter lagre det som pdf.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå