Gå til innhold

Free måned med wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok jeg har latt meg rive med på bølgen Men noe som iriterer meg. Og det er det at på boksen så står det med liten skrift: (First Free Month included) noe som jeg tolker som første måned er inkludert.

Men når jeg skal registrere meg så må jeg har et betalt gamer card noe jeg ikke tokk høyde for når jeg kjøpte spillet. Nemlig for det stod (First Free Month included).

Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke løse ut gratismåneden som en "prøvemåned". Det har man en trial-periode til. Gratismåneden er rett og slett bare en koselig liten bonus man får om man bestemmer seg for å kjøpe og spille spillet.

Skrevet
Man skal ikke løse ut gratismåneden som en "prøvemåned". Det har man en trial-periode til. Gratismåneden er rett og slett bare en koselig liten bonus man får om man bestemmer seg for å kjøpe og spille spillet.

6565303[/snapback]

Ja, men hadde du vært nødt til å spille neste måned for å få gratis første måned. Det hadde fankern vært idiotisk.

Om du ikke spiller neste måned stenger vi accounten din denne måneden, BLÆH! Å til WOW fantes ikke trial periode til spillet i starten, annet end det 14 dager guest kortet du kunne bruke.

Skrevet

Jeg måtte da ikke gjøre det når jeg kjøpte WoW... Bare registrert masse rare tall der kred. kort infoen skulle være...

Og jeg sluttet med spillet for leeenge sia btw.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

du trenger ikke å kjøpe mer tid etter at den gratis måneden er over.

Men du må legge in kredittkort (for en eller annen grunn).. Men dette kan du fjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...