Wattengård 207 Report post Posted July 26, 2006 Fikk plutselig en skummel ide om å kombinere en stuepc med en server og har derfor et par punkter jeg ønsker å lufte. Hvordan vil det påvirke ytelsen å kjøre Windows MCE eller MediaPortal sammen med VMWare Server? (VMWare kjører da kun en virtuell maskin, sannsynligvis med Linux) Burde jeg heller vurdere å kjøre bare Linux og evt. MythTV som mediacenter? Andre forslag? -C- Quote Share this post Link to post
OlavHW 0 Report post Posted July 27, 2006 Fikk plutselig en skummel ide om å kombinere en stuepc med en server og har derfor et par punkter jeg ønsker å lufte. Hvordan vil det påvirke ytelsen å kjøre Windows MCE eller MediaPortal sammen med VMWare Server? (VMWare kjører da kun en virtuell maskin, sannsynligvis med Linux) Burde jeg heller vurdere å kjøre bare Linux og evt. MythTV som mediacenter? Andre forslag? -C- 6562425[/snapback] Hvorfor ikke kjøre bare Windows MCE? Hva skal du med VMWare eller Linux? Quote Share this post Link to post