NorvegianDad Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg ble drainet speed og strength av et ondsinnet monster i skogen,blir ikke kvitt det..har bedd til masse rare guder og spist sånne claws som gir resist disease..men det bare forblir der uansett. Er det et spesielt tempel/gud du skal be til for å bli kvitt plagene?
Veritas_ Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Du må lage en cure disease drikk, eller be ved ett alter(hovedalter?) i en kirke.
Blue--Sky Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Bare og komme seg til ei kirke, så sant du har mer fame en infamy:whistl Endret 25. juli 2006 av Blue--Sky
oddis89 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 du må be ved altar of the nine eller så kan du drike cure disease potions. kommer litt ann på hvor kraftig den er. svamp fever du har fått eller den drainer speed og strenght om jeg ikke shuker feil.
AuronZ Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 du må dra til en alchemy butikk og kjøpe cure disease potions. så enkelt er det
NorvegianDad Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 tusen takk for alle svar,skal se om jeg blir frisk ikveld da!!men først ut å nyte solen i bergen!!
Blue--Sky Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 tusen takk for alle svar,skal se om jeg blir frisk ikveld da!!men først ut å nyte solen i bergen!! 6561600[/snapback] Sol i bergen? kødder du?
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Antagelig har du blitt truffet av et 'Damage attribute' spell (ikke 'Drain' - denne effekten gir seg etter en gitt tid). Dette er ingen sykdom (Cure disease spells/potions vil ikke funke). Du må benytte A) Restore attribute spell eller B) Be ved 'hovedalteret' i ei kirke. (kan gjøres en gang pr. dag) Her uesp's magical effects er et lite magi kurs... Endret 26. juli 2006 av Slettet-Pqy3rC
NorvegianDad Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 var i en bitteliten kamp i skogen,har lastet ned adrenaline mod'en.. Men er rimelig sikker på at det var en will-o-visp som traff meg,samtidig som jeg fightet med minotaurer. Det står under "active effects" (disease,drain skill) trodde selv det ville gå vekk etter tid,men har gått rundt med det ganske lenge nå.
NorvegianDad Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Idag har det vært sol i bergen ja,dritvarmt i hele deg solbrent hele gjengen!
NorvegianDad Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Diseasen heter yellow tick,drainet 4 i strength og 9 i speed,skal se om jeg blir kvitt det i altar of nine og gir tilbake mld på resultat siden jeg ser det er en del som har lest tråden som kansje lurer på det samme..
NorvegianDad Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 fant en scroll med "cure disease",funket
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Men er rimelig sikker på at det var en will-o-visp som traff meg,samtidig som jeg fightet med minotaurer.Det står under "active effects" (disease,drain skill) trodde selv det ville gå vekk etter tid,men har gått rundt med det ganske lenge nå. Will-o-the-visp har 'Damage Intelligence' og 'Damage Willpower' spells - du må benytter 'Restore attribute' (eller be ved alter) for å bli kvitt effekten (Cure disease vil ikke funke).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå