Gå til innhold

TES: bli kvitt disease?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble drainet speed og strength av et ondsinnet monster i skogen,blir ikke kvitt det..har bedd til masse rare guder og spist sånne claws som gir resist disease..men det bare forblir der uansett.

Er det et spesielt tempel/gud du skal be til for å bli kvitt plagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må be ved altar of the nine eller så kan du drike cure disease potions. kommer litt ann på hvor kraftig den er. svamp fever du har fått eller den drainer speed og strenght om jeg ikke shuker feil.

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet (endret)

Antagelig har du blitt truffet av et 'Damage attribute' spell (ikke 'Drain' - denne effekten gir seg etter en gitt tid).

Dette er ingen sykdom (Cure disease spells/potions vil ikke funke).

Du må benytte

A) Restore attribute spell

eller

B) Be ved 'hovedalteret' i ei kirke. (kan gjøres en gang pr. dag)

Her uesp's magical effects er et lite magi kurs...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Skrevet

var i en bitteliten kamp i skogen,har lastet ned adrenaline mod'en.. :)

Men er rimelig sikker på at det var en will-o-visp som traff meg,samtidig som jeg fightet med minotaurer.

Det står under "active effects" (disease,drain skill)

trodde selv det ville gå vekk etter tid,men har gått rundt med det ganske lenge nå.

Skrevet

Diseasen heter yellow tick,drainet 4 i strength og 9 i speed,skal se om jeg blir kvitt det i altar of nine og gir tilbake mld på resultat siden jeg ser det er en del som har lest tråden som kansje lurer på det samme..

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet
Men er rimelig sikker på at det var en will-o-visp som traff meg,samtidig som jeg fightet med minotaurer.

Det står under "active effects" (disease,drain skill)

trodde selv det ville gå vekk etter tid,men har gått rundt med det ganske lenge nå.

Will-o-the-visp har 'Damage Intelligence' og 'Damage Willpower' spells - du må benytter 'Restore attribute' (eller be ved alter) for å bli kvitt effekten (Cure disease vil ikke funke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...