Gå til innhold

lage klipp i videomatch?

wen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg skal lage en ny frag film, men før har jeg valgt å bruke fraps. nå tenkte jeg at jeg skulle prøve startmovie temp/(filnavn) 30 metoden. for å forhåpentligvis lage en bedre film.

problemet er at jeg har ikke peilig på hva jeg skal gjøre med bildene? jeg vet at jeg skal bruke videomatch men mer vet jeg ikke.

jeg får ikke til å lage småe klipp som jeg bruker i vegas...

hadde vert fint om noen gadd å skrive hvordan dem gjør det=)

Mvh weN

btw: for å gjøre filmen litt finere kan man feks skrive hideradar, men hvordan får man bort chatn eller hp og ammo linja??

Endret av wen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du åpner bare VideoMach, og legger alle de bildene som skal bli til film i "Input Video List".

Du merker altså alle bildene, og legger de til der inne. Så trykker du på "Choose Output File And Settings", og velger innstillingene du vil ha på filmen. Codec, format, størrelse osv. Så starter du bare prosessen.

Dette er tatt fra VideoMach 2.7.1, om det har forandret seg noe vesentlig vet jeg ikke.

Skrevet
Du åpner bare VideoMach, og legger alle de bildene som skal bli til film i "Input Video List".

Du merker altså alle bildene, og legger de til der inne. Så trykker du på "Choose Output File And Settings", og velger innstillingene du vil ha på filmen. Codec, format, størrelse osv. Så starter du bare prosessen.

Dette er tatt fra VideoMach 2.7.1, om det har forandret seg noe vesentlig vet jeg ikke.

6554673[/snapback]

skal prøve det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...