Netforce Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Heia Vi har hatt en heftig diskusjon på guildforumet angående hvem sin oppgave det er å pulle mobs, hunterne påstår hardnakket at de er en ren dps-class og at det er warriorene sin oppgave å pulle mobs. Jeg mener det stikk motsatte, at det er hunterne sin oppgave å pulle mobs og sørge for stadig påfyll av mobs i instanser som vi har på farm. Hva mener dere?
PSV Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hunters ER primary peelers. MA puller, Resten av hunterene peeler til warriorene, og står bak og dps'er. Huntere kan også Feign Death om ett pull går galt. Er ikke snakk om heller, de som påstår at Warrior er primary peelers, tar feil.. Endret 25. juli 2006 av Per-Stian
StorPeder Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Heia Vi har hatt en heftig diskusjon på guildforumet angående hvem sin oppgave det er å pulle mobs, hunterne påstår hardnakket at de er en ren dps-class og at det er warriorene sin oppgave å pulle mobs. Jeg mener det stikk motsatte, at det er hunterne sin oppgave å pulle mobs og sørge for stadig påfyll av mobs i instanser som vi har på farm. Hva mener dere? 6553610[/snapback] Så fremt warriorene kan så foretrekkes de som pullere. Da har de litt mere kontroll på situasjonen. Jeg foretrekker Iceblock- pull fremfor huntere også Men sånn som Shazzrah, Geddon, packs før Huhuran er fine til å utøve pet- pull på
StorPeder Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Og Feign Death er ikke kontroll? 6553647[/snapback] Ikke for warrior'en, nei.
TheInfamous Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hva? Les over! Edit: Les; Per-Stian's post. Endret 25. juli 2006 av Folcom
Netforce Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Med et par-tre hunters så kan du jo enkelt gjøre et distracting shot og så FD'e etterpå for å holde mobben mellom de til gruppa er klar for å ta den ned.
Pingo68 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Som hunter kan jeg godt pulle, forutsatt at main tank klarer jobben sin når det er gjort. Er ikke overbegeistret over å måtte bruke FD for å komme unna, på grunn av cooldownen. FD trenger jeg når jeg critter sinnsykt på mob'en, noe som skjer titt og ofte.
StorPeder Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hva? Les over! Edit: Les; Per-Stian's post. 6553670[/snapback] Er vel smak og behag. Warriors har ranged våpen de og. De 11 yardene hunters har til fordel veier ikke opp for at warrioren tåler mer enn dobbelt så mye bank enn det hunter gjør (Om man skulle bli instagibbet)...
Netforce Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Er vel smak og behag. Warriors har ranged våpen de og. De 11 yardene hunters har til fordel veier ikke opp for at warrioren tåler mer enn dobbelt så mye bank enn det hunter gjør (Om man skulle bli instagibbet)... 6553706[/snapback] Nei, men det veier jo opp for det å kunne gjøre en safe pull på mobs vel og holde en ny mob klar for neste fight. Vi snakker jo ikke akkurat om en pull på den måten det virkelig skal gjøres da med stor nok avstand til hovedgruppa slik at mobben ikke adder om huntern skulle finne på å daue. Jeg mener, han har jo talentsa sine med inmobilization og slikt for en grunn, not?
nazrm Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hunters ER primary peelers. MA puller, Resten av hunterene peeler til warriorene, og står bak og dps'er. Huntere kan også Feign Death om ett pull går galt. Er ikke snakk om heller, de som påstår at Warrior er primary peelers, tar feil.. 6553623[/snapback] What he said. Ikke noe å diskutere engang. :/
Pingo68 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Nei, men det veier jo opp for det å kunne gjøre en safe pull på mobs vel og holde en ny mob klar for neste fight. Vi snakker jo ikke akkurat om en pull på den måten det virkelig skal gjøres da med stor nok avstand til hovedgruppa slik at mobben ikke adder om huntern skulle finne på å daue. Jeg mener, han har jo talentsa sine med inmobilization og slikt for en grunn, not? 6553723[/snapback] Det går jo fint an å rigge en trap med warrioren rett ved siden av. Da er det bare å skyte og rygge bakover. For en hunter altså.
greiven Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hunter ER , og kommer til og väre main pullers. Punktum.
TheInfamous Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hva? Les over! Edit: Les; Per-Stian's post. 6553670[/snapback] Er vel smak og behag. Warriors har ranged våpen de og. De 11 yardene hunters har til fordel veier ikke opp for at warrioren tåler mer enn dobbelt så mye bank enn det hunter gjør (Om man skulle bli instagibbet)... 6553706[/snapback] Joda, men snakka ikke om hvilke våpen eller hvilken range man har på de. Snakket om Feign Death.
preskatv Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hunters har til gjengjeld instant ranged attack. Warrioren må time på gunneren sin.
AnonAntonym Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 På de fleste steder er det best med hunter som peeler, men de jeg ser ikke hva som er problemet med å peele og gjøre dmg. De første spider mobsa i spider wing er det best med pala som springer inn, tar bubble og warriors tar hver sin mob og taunter f.eks.
Lacim Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 En warriors shoot gun gir fint lite threat sammenliknet med hunters distracting shot.
Dʋgɢtung Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Paladins er også allright å pulle enkelte bosser med (i MC i alle fall). Bubblepull kalte vi det i gamleguilden, og det er ikke værre enn det Valanthe sier. Ellers brukte vi stort sett alltid warriors til å pulle med, fremfor hunters.
Alucard_21 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 En warriors shoot gun gir fint lite threat sammenliknet med hunters distracting shot. 6554622[/snapback] Bruker alldri distraction shot på mobsa i MC, jeg bruker Arcane shot rank 1.. Da klarer tanken fint å ta aggro.. Bruker distraction når jeg puller adds på bosser da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå