Gannicus66 Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 jeg Holder på å få ett 256 MB nVidia GeForce 7300 LE TurboCache grafikkort men får jeg spilt battlefield 2 og lignene spill med det kortet? Uten at det hakker osv..? har 3.20Ghz, 2046Ram ??
_KroSjefen_ Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 jess, det vil gå med null problem.. du vil kunne kjøre med nesten alle grafikksettingene på high.. men kutt ut anti-aliazing..
Steina Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Den infoen om CPU og RAM'en sier egentlig ingenting, men regner med det går greit Pass på at skjermkortet passer i hovedkortet.
-Teddy- Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg må le - uttrykket TurboCache vil si at grafikkortet ditt låner minne fra resten av systemet. LE er også en "lavere ytelse enn-" betegnelse fra nVidia, i tillegg er dette et 7300 kort.. Jeg vet ikke mye om dette kortet, men det høres ut som et billig PR-stunt med fint navn for folk som ikke vet hva det betyr. Du kan nok spille Battlefield med det ja, men jeg tviler på at du kommer til å kjøre smooth med alt på high, ei heller helt flytende i alle sitasjoner på medium grafikk. EDIT: Jeg fant jeg fant: https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Stemmer nok ganske godt det jeg sa. Du kommer nok til å hakke endel på medium og du gutten/(jenta) mi(n). Lei meg for de dårlige nyhetene, men med et system som høres ut som om er passe up-to-date er det en SKAM å kjøpe dette grafikkortet. Godt det ikke kostet så mye. Jeg er en bitch, er jeg ikke? Endret 25. juli 2006 av -Teddy-
AndyF Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 en kompis har det(gjetter du også har kjøpt fra dell) drar BF2 på med uten problemer men har ikke testet på high
_KroSjefen_ Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 jaja..så feil kan man ta.. men viss han allerede er innhaver av kortet så er det jo berre og prøve forsjellige grafikksettings også finne det rette..
southhome Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 jess, det vil gå med null problem.. du vil kunne kjøre med nesten alle grafikksettingene på high.. men kutt ut anti-aliazing.. 6550956[/snapback] Nei,nei,nei! Går kun med laveste oppløsning og alt på low settings. Du trenger nok et litt bedre kort.
Alt-Ctrl Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hvorfor så negative? Har selv et POV GeForce 6800 GT og kjører BF2 glatt, selvsagt ikke med high settings på alt, men High på en del, med på noen og low på noen svært få. Kortet hans må da være bedre?
Kaare_Jay Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Bak enkelte kort står det "SE" hva står det for? Endret 26. juli 2006 av Kaare_Jay
-Teddy- Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hvorfor så negative? Har selv et POV GeForce 6800 GT og kjører BF2 glatt, selvsagt ikke med high settings på alt, men High på en del, med på noen og low på noen svært få. Kortet hans må da være bedre? 6558110[/snapback] Kortet hans er dårligere, mye dårligere. Sette på et 7xxx navn og slenge på utrykk som "Turbocache" og "256MB" får de fleste ikke-veldig-datakyndige til å løpe til butikken for å kjøpe kortet. Man får som regel ikke mer enn man betaler for.. Bak enkelte kort står det "SE" hva står det for? Hos ATI er SE det samme som LE hos nVidia. Dvs, litt dårligere enn kun "tallutgaven" av skjermkortet. EDIT: Vet det ikke er helt samme kortet, men se litt ned på siden her, under performance: http://www.msi.com.tw/program/products/vga...ail.php?UID=732 Her ser du at kortet bruker systemminnet ditt.. Endret 26. juli 2006 av -Teddy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå