oophus_3do Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Atlantis, ikkje Antarktis 6554803[/snapback] Whops Skriver litt fort så er mye som ikke blir så gjennomtenkt Takk skal editere det rektig hehe
oophus_3do Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Feil post:(?) Trøtt? Klarte faktisk å sitere, ikke editere posten jeg skulle fikse.. Trur det er dags for litt frokost.. ^^ Ferien snur alt på hodet... Seint i seng, seint opp Endret 25. juli 2006 av o(O)phus
zarchon Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Er vel ingen som spiller og anbefaler SWG mer etter NGE tenker jeg Får bare håpe att SWGEmu gutta klarer brasene og får SWG pre CU opp på fote. Logget inn på en server der idag, og bare det å se det gamle interface bringer gode minner tilbake. Så når/om dette går live, så er jeg tilbake i SWG universet, dermed basta. Ellers kommer nog AoC til å tiltrekke seg min interesse
Shen Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Kommer til å prøve AoC, først og fremst fordi jeg startet min MMORPG karriere i Anarchy Online, som på sitt beste var etter min mening noe av det beste som har vært av MMO spill, men som desverre ble ødelagt av diverse ekspansjoner som var særs dårlig gjennomtenkt. Siden det blir sagt at de beste folka ble flytta over til nye prosjekter velger jeg å tro at vi vil se det beste av FC i AoC, iallefall i begynnelsen. WAR er også ett spill jeg ser enormt frem til, Warhammer verdenen er veldig godt utviklet og gjennomtenkt, ser at mange sier at WAR verdenen er en kopi av Warcraft, men det er det stikk motsatte som er sanheten, Warhammer kom ut i 1986 (om jeg husker riktig). Mythic har ett veldig solid PvP basert MMO i Dark Age of Camelot, og med EA i ryggen (Mytic og Games Workshop har fremdeles 100% kreativ kontroll på spillet), har jeg vanskelig for å se at dette spillet vil bli en flopp. Håper at det kommer et godt Sci-Fi/Cyberpunk MMO på markedet i nær fremtiden, men så langt så har de som har prøvd seg på de sjangrene skuffet meg iallefall.
maanemann Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 jeg tror kanskje ikke jeg kommer til å se arvtageren til WoW med det første6552296[/snapback] Som du kanskje skjønner.. Det trur jeg Enten det er AoC eller WAR. EN av disse vil gjevne WoW med grunnen Og jeg setter knappen på AoC.For allerede nå er folk begynnt å bli lei av WoW. Det eneste som "melker" dem videre er tanken på att Burning Crusade er rett rundt gjørnet. 6554759[/snapback] Blizzard er helt utrolige! Ser ikke bort ifra at de hadde tenkt å ta en "når dere slipper Playstation3, slipper vi Halo3" med Burning Crusade og konkurentene. Get outta here!, de gutta er helt rå på markedsføring og å holde på fansen. o(O)phus har helt rett i at det er tanken på Burning Crusade som holder massene interssert, og du verden så langt frem i tid de plasserte gulerota. Jeg greide ikke se fargen på den når jeg ga meg i desember. På en annen side er det også helt rett at vi ikke kommer til å se arvtageren til WoW med de første. Blizzard er vel oppe i 6,5 millioner "served" nå. Har jo aldri vært høyere. Blizzard mister nok ikke ikke et øyeblikks nattesøvn pga FunCom. "Norway, small country, aye!" Det er bare vi som leser for mye AoC forum o(O)phus, som blir villedet til å tro noe annet
maanemann Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Crafting. Savnet det i WoW; Crafting var jo praktisk talt ubrukelig der. 6551251[/snapback] Jepp var bare enchanting som var noe verdt der. Jeg liker at craftinga i AoC skal være nyttig. Håper FunCom står ved det til utvilinga er ferdig, har lett for å bli glemt i end-game (jmf: WoW igjen) . Apropos crafting, er det bare jeg, eller er craftinga i WAR litt ensporet? Liker ihvertfall at man har carfting for endel forskjellige ting i AoC. Noen som spurte om bra vid på WAR?: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game
Keylar Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Etter å ha sett ett par video snutter av Age of Conan må jeg si jeg ble veldig imponert over hvordan man slåss i spillet. Var helt utrolig å se hvordan han sloss fra hesten .
maanemann Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 [klipp] bueskytinga virka, vel, ikke helt sleek. 6551154[/snapback] Ser at endel på ulike forum har reagert på dette med bueskytinga. Mange synes forøvrig at det så veldig bra ut. Hva er det som ikke var helt sleek med det?
conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 [klipp] bueskytinga virka, vel, ikke helt sleek. 6551154[/snapback] Ser at endel på ulike forum har reagert på dette med bueskytinga. Mange synes forøvrig at det så veldig bra ut. Hva er det som ikke var helt sleek med det? 6557242[/snapback] Folk klager på at du faktisk må sikte, og ikke bare velge hvem du skal skyte på, og trykke på "drep han der uten at jeg trenger noen skills" knappen.
Edmund Blackadder Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Ehm... kanskje de er ironisk? Kanskje de innerst inne jubler. Det gjør jeg. Bare det at man må sikte med buen gjør at spillet går ett hakk videre i realismens verden. Gleder meg til å lage en _enda_ skumlere karakter enn den han fyren laget i en av de preview videosnuttene som er på nettet (Han som snakket veldig gebrokken engelsk vil jeg si). Skal det bli Monthly fee på dette spillet btw? (Sikkert et spm som er svart en god del ganger før men...men.)
oophus_3do Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Folk klager på at du faktisk må sikte, og ikke bare velge hvem du skal skyte på, og trykke på "drep han der uten at jeg trenger noen skills" knappen. 6557281[/snapback] Vell, da får de folkene trekke tilbake til "carebear" MMO spillene, som har det vanlige auto attack og auto target systemet.
oophus_3do Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Ehm... kanskje de er ironisk? Kanskje de innerst inne jubler. Det gjør jeg. Bare det at man må sikte med buen gjør at spillet går ett hakk videre i realismens verden. Gleder meg til å lage en _enda_ skumlere karakter enn den han fyren laget i en av de preview videosnuttene som er på nettet (Han som snakket veldig gebrokken engelsk vil jeg si). 6557396[/snapback] Hehe. ja det er det nok endel folk som vil Han fyren er Gaute Godager - Game Director av Funcom.. Skal det bli Monthly fee på dette spillet btw? Ja, det må det bli. Endret 25. juli 2006 av o(O)phus
Edmund Blackadder Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Lurer på hvordan WAR og AoC vil bli i forhold til WoW. Vil de som fortsatt spiller WoW spille hvilket spill? I store trekk tenker jeg på. Det jeg gjorde feil i WoW, var at jeg ikke spilte på en RP server. Jeg håper at AoC og WAR kan gi meg litt mer fantasy følelsen enn det WoW ga meg de siste månedene. Slikt forsvinner ofte i end-game, når spillet er et system og det er ofte farming og slikt. Jeg håper at disse to nye spillene klarer å ikke gjøre det slik, men ha en atmosfære og en .. "sjel" i hele spillet. Edit: En annen ting jeg tenkte litt på når jeg så previewet av spesielt WAR, var at det var veldig mye som lignet _veldig_ på WoW. Lurer på om de har tatt en god del inspirasjon derfra, men det er jo også masse som er veldig ulikt. Blir interessant å se hvor lang tid det tar før det blir trend å spille disse spillene hvis det blir det (Håper det egentlig ikke). Håper en god del holder seg til WoW. Endret 25. juli 2006 av Edmund Blackadder
maanemann Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 han fyren laget i en av de preview videosnuttene som er på nettet (Han som snakket veldig gebrokken engelsk vil jeg si). 6557396[/snapback] Må bare tillate meg en liten kurisositet her. Godager snakker med en veldig sterk norsk aksent, men har et veldig bra ordforåd og snakker tålig bra grammatikalsk. Ryktene sier at FunCom gjør dette for å spille på at de er norske. Kanskje de har latt seg inspirere av Bjørk her?
Whalecore Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 han fyren laget i en av de preview videosnuttene som er på nettet (Han som snakket veldig gebrokken engelsk vil jeg si). 6557396[/snapback] Må bare tillate meg en liten kurisositet her. Godager snakker med en veldig sterk norsk aksent, men har et veldig bra ordforåd og snakker tålig bra grammatikalsk. Ryktene sier at FunCom gjør dette for å spille på at de er norske. Kanskje de har latt seg inspirere av Bjørk her? 6557576[/snapback] Helt enig. Altså, vi bør bare være stolte over at han snakker med norsk aksent.
Edmund Blackadder Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 han fyren laget i en av de preview videosnuttene som er på nettet (Han som snakket veldig gebrokken engelsk vil jeg si). 6557396[/snapback] Må bare tillate meg en liten kurisositet her. Godager snakker med en veldig sterk norsk aksent, men har et veldig bra ordforåd og snakker tålig bra grammatikalsk. Ryktene sier at FunCom gjør dette for å spille på at de er norske. Kanskje de har latt seg inspirere av Bjørk her? 6557576[/snapback] Helt enig. Altså, vi bør bare være stolte over at han snakker med norsk aksent. 6558545[/snapback] Visste ikke at han var norsk engang jeg Hørtes litt tysk ut syntes jeg.
Nilesen Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 spiller ingen mmo jeg, men jeg tror jeg skla begynne med age of conan. hvis jeg har råd og hvist jeg får lov
Canute Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Wops, jeg var litt rask på avtrekkeren der o(O)phus, takker for at du fikk meg til å lese gjennom første innlegget igjen. Har egentlig sluttet med WoW, nå venter jeg bare på PotBS For meg har WoW kun blitt en evig grind og ikke noe annet enn tidsfordriv. Hadde det ikke vært for at så godt som abselutt alle vennene mine spiller det hadde jeg sluttet for lenge siden. Fikk først øyene opp for Pirate of the Burning Sea etter at gamer.no skrev om det tidlig i år (eller var det fjor? husker ikke). Uansett, spillet går ut på at man skal være en person på 1700 tallet, man velger en fraksjon enten et av de store europiske landene på denne tiden eller man er pirat. Det som appelerer mest er det at PvP virkelig gjør noe i den store sammenhengen. Tar man over en by, ja da eier din fraksjon den byen og man får tilgang til de ressursene og oppdragene som den byen har. Flyinglabs, som lager spillet, lover at oppdragene skal være på et helt annet plan enn "hent x gjennstander og drep y antall monster". Dessuten har jeg alltid vært fassinert av hele pirat-temaet. Endret 26. juli 2006 av Canute
oophus_3do Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Har egentlig sluttet med WoW, nå venter jeg bare på PotBS 6558991[/snapback] Kan du ikke skrive hvorfor du har valgt å spille PotBS? Hva i spillet er det som appelerer til deg, og hvorfor vil du att flere skal komme til dette spillet? Er _det_ tråden her handler om. Snakk om hvorfor du vil spille akkurat det spillet og forklar litt kort om spillet, om hva det handler om osv. Slik at vi som ikke har lest om det sfår se
Whalecore Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Kom nettop over et annet MMORPG, grafikken minnet om WoW, bare bedre. Kulere rystninger og heftigere spell effects. http://www.archlordgame.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå