Gå til innhold

Sikkerhetskopiering av DVD-er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ta sikkerhetskopier av mine DVD-er.

Har prøvd å laste ned Nero 7 trial. Når jeg prøvde å kopiere fikk jeg bare beskjed om at source-DVD var kopibeskyttet.

Jeg har både DVD-avspiller og DVD-recorder..

Bottom line: Hvordan får jeg tatt kopi av alle mine DVD-er? Jeg trenger et relativt enkelt program for dette, og kan gjerne betale litt.

Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal du gjøre det på enkel måte med prgrammer som er gratis så laster du først ned DvdFab Decrypter som du finner her.

Når du har fått rippet dvd inn på harddisken din bruker du så DVD Shrink. På siden ligger en grei forklaring på hvordan du går frem.

Til slutt bruker du Nero til og brenne ut filene som er da tilpasset en DVD5 plate.

Endret av Chevelle
Skrevet (endret)
Hei!

CloneCD/DVD vil nok klare det.

Hilsen,

efikkan.

6545202[/snapback]

Nei, for Clone DVD klarer ikke og kopiere plater med CSS som du finner på det meste av dvd plater du kjøper.

Endret av Chevelle
Skrevet (endret)

Det er mulig, har ikke testet selv. Bruker bare DvdFab Decryper som blir oppdatert forløpende og fjerner CSS, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS og ikke minst er gratis og enkelt og bruke.

Har enda ikke vært borte i en dvd tittel som jeg ikke får rippet med dette programmet. Brenner alltid kopi til ungene som til tider kan være lite forsiktige med plater.

Endret av Chevelle
Skrevet

anydvd + clonedvd er det enkleste alternativet jeg har testa. slipper man og dele opp prosessen i tre deler og bruke unødvendig mye tid..

Gjest medlem-82119
Skrevet

skal man først snakke om slike ting så bør man vel også ta med dvd43?

Skrevet
skal man først snakke om slike ting så bør man vel også ta med dvd43?

6546541[/snapback]

aldri hørt om før, er det et gratis alternativ til anydvd? :)

Gjest medlem-82119
Skrevet

Snodig liten sak som fjerner kopibeskyttelsen direkte når man setter inn dvd plata slik at den kan brennes med hva som helst eventuelt via dvdshrink.

Et kjapt googlesøk etter det vil nok finne det.

DVD43 er en slags omskrevet dvd 4 free :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...