selurdog Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Når jeg klikker på musikkfiler jeg har i en mappe så kommer den av og til 20 ganger i playlisten. Prøvde annen versjon av MM, men samme skjer her. Hva i alle dager skyldes dette? Noen som har vært borti det?
Complexity Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Virker som en kraftig bug Hva med å prøve en alternativ spiller?
selurdog Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Finnes ingen alternativ til MM. Har hatt det i mange år uten problemer, men etter formattering, reinstallering og et par ukers bruk skjedde dette helt plutselig. Har avinstallert mus-programvare og forsøkt forskjellige ting, uten å se løsning på problemet. Det har dog endret seg noe. Nå legger filene seg av og til 3 ganger i playlisten, av og til 20 ganger og av og til 1. Merkelig greier.
selurdog Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Har funnet ut noe nytt. Om en låt spiller mens jeg klikker på en ny mp3-fil, så kommer den opp mange ganger i playlisten. Men om jeg stopper låten, eller ingen låt spiller, så kommer den opp bare en gang. Merkelig. Ingen som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå