xxm0rtyque Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hei. Jeg kjøpte Battlefield 2 for to dager siden.. Også når jeg har installert det, og trykker på Play Battlefield 2. Når skjermen blir sort, og jeg forventer meg at Battlefield 2 skal dukke opp på skjermen min, så bare legger alt seg ned...(avslutter battlefield igjen) Hva er det som er problemet? ViVaLaMorTen
Stian V.H Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) BF 2 kan kalles BETAFIELD 2 :!: ,pga. veeeldig mange har problemer med det spillet, inkludert meg. Forøvrig kan du sjekke ut denne linken:BF 2 crashguide Har du prøvd å installere på nytt,har du Patchet spillet evt.hvilken (mange har problemer med 1.3 Patchen)? Endret 22. juli 2006 av naits81
Steina Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Ikke bruk snarveien "Play Battlefield 2 now!" Bruk "Battlefield 2" "Play Battlefield 2 now!" er en idiotisk funksjon som ikke virker, som skal connecter deg automatisk inn på en server.
osmoen Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) For all of you with the ATI Radeon 9000 128MB graphics card.... I have this card in my Sager P4 laptop with Battlefield 2 installed and working. You need to go to this website and follow the instructions provided. I did what the site says and it worked perfectly for me and now I can play Battlefield 2 on my LT. http://www.driverheaven.net/patje/(...) Mulig dette er løsningen på problemet ditt. Edit: Forutsatt at du har maskinvaren som står i profilen din med Radeon 9000. Endret 22. juli 2006 av Frikky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå