Gå til innhold

Nyhet: Gruser modellflyet ditt


Anbefalte innlegg

321 km/t er ikke allverden for et rcfly.

 

Jeg har drevet på med rc fly med pulsjetmotorer. 450-500 km/t er ikke uvanlig i det miljøet. Ulempen med disse motorene er at de bråker noe j... de er forbudt i norge. De bruke noe slikt som 2 liter fuel (parafin) pr minutt.

 

 

Forbudt i Norge? Ja, akkurat det kom som en bombe. I sosialdemokratiets høyborg er det jo viktig å forby alt som er gøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Ser flere lurer på om dette er Amobil-stoff.

 

Amobil har aldri vært en ren mobilside, vi skriver også om duppeditter, dingser, trender, roboter, m.m. For eksempel har vi i spalten "ukens mest unyttige" dekket alt mellom himmel og jord av merkelige oppfinnelser.

 

I så måte ser jeg ikke at denne saken er et så veldig stort avvik fra den redaksjonelle linjen vi har pleid å føre. Men jeg kan berolige alle som måtte være bekymret, om at Amobil ikke skal ikke bli noen modellflyside med det første. :)

 

Som en digresjon kan det jo nevnes at dette er den mest leste og linkede saken vi har skrevet de siste 4 dagene. ;)

Lenke til kommentar
Som en digresjon kan det jo nevnes at dette er den mest leste og linkede saken vi har skrevet de siste 4 dagene. ;)

6546075[/snapback]

Og det er kanskje ikke bare positivt, da det vel også er denne saken som er den minst alvorlige og mest agurk, de siste 4 dagene :)

 

Har ikke noe imot at amobil skriver slike artikler, men det har blitt temmelig mange i det siste.

Lenke til kommentar
Som en digresjon kan det jo nevnes at dette er den mest leste og linkede saken vi har skrevet de siste 4 dagene. ;)

6546075[/snapback]

Og det er kanskje ikke bare positivt, da det vel også er denne saken som er den minst alvorlige og mest agurk, de siste 4 dagene :)

 

Har ikke noe imot at amobil skriver slike artikler, men det har blitt temmelig mange i det siste.

6547324[/snapback]

 

Helt enig...

 

Det har kanskje noe med at det er sommerferie og det er lite som skjer ut i markedet men det er ingen god unnskyldning. Min motto i livet har vært har du ikke noe nyttig å si, så la vær å si noe i det hele tatt. Så jeg synes kanskje dere burde la vær å skrive noe hvis det virkelig er slik at dere ikke finner gode emner eller artikler som handler om mobil/kommunikasjon etc.

 

I det siste så synes jeg kanskje det har tatt litt av, ukens mest unyttig ting, gruser modellflyet ditt, spill ping pong med lua.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...