Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DMZ på 516i


Anbefalte innlegg

Hei noen som vet hvordan jeg kan gi dmz til enhet som er koblet til på speedtoch routeren.

 

PÅ http siden så får jeg ikke te det kommer melding om feil på siden og det lagres ikke.

 

"Tilordne forbindelsens offentlig IP-adresse til en LAN-enhet"

 

Vet noen hvordan jeg kan fikse dette på telnet eller noen andre måter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei noen som vet hvordan jeg kan gi dmz til enhet som er koblet til på speedtoch routeren.

 

PÅ http siden så får jeg ikke te det kommer melding om feil på siden og det lagres ikke.

 

"Tilordne forbindelsens offentlig IP-adresse til en LAN-enhet"

 

Vet noen hvordan jeg kan fikse dette på telnet eller noen andre måter?

6534699[/snapback]

 

Han fyren fra NGT sa at det var gammel firmware i modemet, altså buggete. Han sendte meg en ny ( 546i ) som jeg fikk dagen etterpå :O ! Nå fungerer alt fett og alle andre connections er fjernet untatt B_1.

 

Ring han fra NGT du ;)

Lenke til kommentar

Sendte mail te ngt fikk dette svaret:

 

"Denne funksjonaliteten i routeren er ikke tilgjengelig med vår firmware. Her må du enten åpne porter til aktuell ip eller bestille subnett fra oss. Dette kan du lese mer om på dine kundesider under kjøp."

 

NGT hjelper ikke dette svaret fikk jeg etter andre mailen jeg sendte til ngt.

 

PÅ ngtforum står ikke dette.

Lenke til kommentar
Det NGT mener er at du kun blir tildelt en offisiell IP. Skal du ha flere, maa du antakeligvis betale for et /29-nett - husk at routeren din ogsaa skal ha en offisiell IP saa lenge du ikke bridger det.

6548760[/snapback]

 

Eneste jeg ville var o gi dmz til enhet jeg har koblet til speedtoch, men hva har dette med å ha fast ip jeg fårstår ikke, de bryr seg ikke gir bare dumme svar.

 

Du trenger ikke å ha fast ip får å få dnz til å virke dette er bare tull de prøve å lure meg får å tjene penger på ngt.

 

Har hat problemer med ngt lenge nå dette 516i er mitt 3 modem og har problem enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...