Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

*?LØST?* BAD_POOL_CALLER slår til igjen


Anbefalte innlegg

Fikk plutselig problemer med å starte opp maskinen etter GTA klikket..

 

Har lest en del om denne blåskjermen, og det står mye om at det kan være minnefeil, men det viser ingen error når jeg kjører memtest.. har også prøvd å bytte rundt på ramen, uten hell så klart.

 

Har prøvd å bytte ut skjermkort, ta ut alle unødvendige kort osv.. og det virker nå som eneste utvei fra dette er format c:\..

 

I den forbindelsen vil jeg kopiere bl.a savegames som ligger gjemt i My Documents, og derfor må jeg gjennom "Documents and Settings/Bjørnar Roesen/My Documents/My Games" for å få kopiert filene til en annen partisjon.. siden DOS ikke har bokstaven Ø tilgjengelig, så kommer det istedet en Y med = på midten yaku_logo.jpg - slik ca.. og dette symbolet finner jeg ikke fram til på tastaturet.

 

 

Om noen har tips og triks til dette, så tar jeg i mot med åpne armer :w00t:

 

 

Specs:

HK: Gigabyte nForce3 K8NS

RAM: 1024mb OCZ pc3200 (2x512)

CPU: AMD Athlon 64 2200+

GFX: NVIDIA Geforce 6800 LE

Endret av Roesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Forsøk å trykke F8 under oppstart og se om du kommer inn i oppstartsmenyen til Windows. Forsøk sikkermodus og eventuellt gjenoppretting av systeminnstillinger fra denne menyen.

 

Hilsen,

efikkan.

6534486[/snapback]

 

Nå har hans bærbare trynet også, men jeg kan opplyse om at han får BAD_POOL_CALLER når han skal prøve å kjøre sikkerhetsmodus også.

Lenke til kommentar

hei, satte HDen med C:\ på i en annen datamaskin for å ta backup før jeg formaterte.. men da jeg satte den inn i min egen igjen så kom jeg meg inn i windows.. hvem vet hva som skjedde eller hva som var feil.. så dette ble vel løst av en mystisk årsak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...